Ram: What is the cost of hair cut?

Ram: What is the cost of hair cut?
Ram: What is the cost of hair cut?

Barber: Rs 20

Ram: Then what is the cost of shaving?

Barber: Rs 10

Rampa: Oh! Ok Plz Shave my head!!!
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3359 views       Funny

more Funny SMS Messages

TEACHER: MJHE WO TEEN ALFAAZ BTAO JO CLASS ME SAB SE ZIADA BOLAY JATE HAIN..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
STUDENT: MUJHE NAHI PATA
TEACHER: SHABASH BAITH JAO...!
Jaane Kese
Jeete Hain
Log Yaadon
K Sahare "pAppu",,,


MaiN Tu Aik SawAL YAad kAr k sotA huN Wo Bhi SubAh bhooL jAtA hoN... ;->
''Free ho?
?
?
?
?
?
ha tum sai hi kaha hai
Free ho?
?
?
?
?
?
?
Main ny pocha hai Free ho?
?
?
?
?
?
?
?
Yar tumhe sunai nhi dyta kb sai poch rehi hun free ho kya?
?
?
?
?
?
Bhar mai jao na bataooo
:)''
Teacher: jab clock pe 13 bjy ka time ho to us tim kya wakt ho ga..?

Student: Sir us tim clock thek krwany ka wakt ho ga..!!
Hi ! What r U doing?Agar AAP ke paas zara waqt ho to Mere ek sawal ka jawab do.
Sawal hai Ke wo konsa jaanwar hai.

Jo is waqt Mera SMS parh raha hai.reply?
husband to wife ek kiss do.
Wife: nahin
husband: jewelery la dunga
wife:no
husband: car dunga

tabhi bacha uth ker bola merele lo cycle le aana
Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
3 gift from govt pakistan
on NEW year 2008





1.Gas band

2.Bijli band

3.Atta band



Agr ap chahte ho k awam ki
gand b band ho jae tu "CYLE"
PER MOHR LAGAO.

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Jivan mein Paisa, Pyar, Dost,Birthday,

sab kuch aata hai jata hai.

Par tode gaye daant phir nahi aate.

Samajdar ho; Umeed hai,MSG bhejte rahoge.
Want To Make $$$$$ Wid Ur Computer . . . ? ? ?
















No Risk . . .











Really











U Just Have To















Press ''''SHIFT + 4'''' Five Times In A Row . . . . ;->
Presure cooker ne karhai se kaha: Itni kali ho koi cream qiun nahi use krti.Karhai: Main jitni b kali qiun na hon mujhe dekh kr seetiyan tu tum he martay ho!!