Ram: What is the cost of hair cut?

Ram: What is the cost of hair cut?
Ram: What is the cost of hair cut?

Barber: Rs 20

Ram: Then what is the cost of shaving?

Barber: Rs 10

Rampa: Oh! Ok Plz Shave my head!!!
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Zidi: Tuje pata hai smoking slow poison ka kaam karte hai.
Funy: To mujhay konsa marnay ki jaldi hai''
Teacher to Sardar:''Make a sentence in which one word is repeated twice."
Sardar:''If Lara Dutta marries Brian Lara, She will bcom Lara Lara Bolo tararara.
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->

New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
Hi friends! I''m collecting Quaid''s photos

Have ur Contribution 2 my Collection
Generously Donate
in form of....

100..
500..
1000..

&
5000

rupees notes.
Wat Is STATUS?

Its D Money V Spend Wich Is Not Ours,

To Buy D Things Which We Dont Need,

To Impress Ppl Whom We Dnt Know..!

Krazy But True...
The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...






A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON ..
Aj
Meri
Sim
Ka
Birthday
Hai.
Ap
Chahein
To
Gift
Samajh
kar
is
mai
100 Rs
Ka
Balance
Dalwa
Sakte
Hain
ALLAH
Ne
chaha
To
Aglay
Maheene
Phir "Birth Day"
Manain gay
Dog1 : Main Is Area Main Naya Aya Hun

Mujhe Yaha K Kutto K Sardar Se Milna Ha¡

Dog 2 : SsSshHh . . !

Chup . . .

Aawaz Mat Karo . .


Boss Msg Parh Rhe Hei
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.
Garmi aur Load Sheding ka tor

"HIMMAT FAN"

AJ hi ghar laen aur garmi se nijat paen. Sasta mazbut aur paedar.

Asal, , ,



KHUJOOR k paton se tyar karda. ;-)

Pride, Attitude And
Confidence Are Like
Underwear, You Should
Always Have It, But
Need Not To Show It,
Unless Offcourse You
Are A "Superman" ;)