Ram: What is the cost of hair cut?

Ram: What is the cost of hair cut?
Ram: What is the cost of hair cut?

Barber: Rs 20

Ram: Then what is the cost of shaving?

Barber: Rs 10

Rampa: Oh! Ok Plz Shave my head!!!
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3343 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl n Boy were siting alone in d garden..

Girl-Do something which makes my heart beat faster..

Boy-Runaway ur father is coming!!!
:-D

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
When u win,
Evry1 takes pride in celebratng ur victory

But

When u lose only true frnds hold ur hand,
Sit by ur side
&
say

Tu sanu hmesha zalil e keeta.
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai

Khan''s Wife: Ek Phone Ker Loon?

Dr: Y?

Wife: Khan Shab Ko Batana Hai K

Urine Bottle Un K Tiffin Me Chali Gae Hai!
Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?

Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,

Phir bhi ye bolta hai

"Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Larka Larki Ko Dekh Ker Kehta Hai :
Lafz Tere Geet Mere Ghazal Koi Sunao''n Kia

Larki:
Haath Mere Gaal Tere Kaan K Neechey Bajao''n Kia ;->
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
pAtA hAi kiA...








chAlO rEhnAy dO....bAchu kO btAnAy wAli bAat nAhi hAi...
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D