Neend se kiya

Neend se kiya
Neend se kiya shikwa karun
mai
Neend se kiya shikwa karun main...."sagar" Qasoor to us chehray ka hai jo mujhe sonay nahi deta.....!
  

May, 15 2015     134 chars (1 sms)     12529 views       Love

more Love SMS Messages

Sajde dil ke tarane bahut hai zindigi jeene ke bahane bahut hai
aap sada muskurate rehna apki muskurahat ke deewane bahut hai
It iS True That
"OPEN" n "CLOSE"... Are Words Wid Opposite Meanings
But
Try To Understand, Why WillYou Alwayz Be "OPEN" To The Person Who iS "CLOSE". . . .:->
Kisi Ke Deedar Ko

Kisi Ke Deedar Ko Tarasta Hai,
Kisi Ke Intezaar Me Tadapta Hai,
Yeh Dil Bhi Ajeeb Cheez Hai,
Jo Hota Hai Khud Ka Magar Kisi Aur Ke Liye Dhadakta Hai.
Love bears all things, Love believes all things, Love hopes all things, and most precious of all, Love endures all things. Come we love and make things happy.... :->
world bcomes invisible to me as eyes are filled with u,
nothing goes into mind as mind n heart are occupied by u
Jis ghari teriyadon ka sama hota ha,
Phir humein aram kahan hota hay,

Hosla mujh mein nahi tujhko bula deny ka,
Kaam sadiyon ka hai, lamhon main kahan hota hai
The Hunger for LOVE is much more difficult to remove than the hunger for Bread.
"Mother Teresa"
Mohabbaton mein,
Adawatein kesi!
Chahna kisi ko to phir,
Shiqayatein kesi!

Jab tumhara us par aitbaar hai itna,
To zara zara c baat per WAZAHATEIN kesi!
Ciggrate And Love Both Are Injerious To Health,
But People Always Run Behind Thm If Thy Are Adicted,

Ciggrate Is Effective For The Lungs,
Love Is Effective To Heart,

People Suck Ciggrate,
Love Suck People,
Mana k tere shaher ma hum se garib
km hoon gey!!
Biki jo teri wafa to phle kharid dar
hum hoon gey!!
Mujh pta nai apni kismat ka tujh paa
lea
to sub se ameer hum hoon gey!!
Always remember I love you
More than words
Could ever show,
And I think of you always-
Much more than
You could know
And now until forever,
Always remember this too,
There''s no one
I could ever love
More than
I LOVE YOU!
Road has speed
LIMIT...
Bank has money
LIMIT...
Exam has Time
LIMIT...
Building has hight
LIMIT...
But my love has
NO limit 4u.. :->