Neend se kiya

Neend se kiya
Neend se kiya shikwa karun
mai
Neend se kiya shikwa karun main...."sagar" Qasoor to us chehray ka hai jo mujhe sonay nahi deta.....!
  

May, 15 2015     134 chars (1 sms)     12485 views       Love

more Love SMS Messages

dont care so much
i may get used to it
dont cum so near
i may not detach frm it
dont put so much faith
i cant handle it
dont touch me d way u did
i may not get over it
dont start sumthin i wont b able to END.. ..
Ajnabi duniya me Akela khwab hu mei!
Sawalo se ghira ek jawab hu mei!
Jo na samajh sake Unke lie KOUN?
Jo samajhe Unke lie ek kitaab hu mei!
Love Means 2 SEe SumOne With Closed Eyes, 2 Miss SumOne In Crowd, 2 Find SumOne In Every Thought, 2 Live For SumOne, Love SumOne But 2 B Sure Dat SumOne Is Only One.... ;->
LOVE Is When
You Look Into
Someone''s Eyes ...
And
See Everything You Need ...
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine..
Main jis din bhula doo tera pyar dil se,
Woh din akhri ho meri zindagi ka,
Yeh Ankhen usi raat andhi hojaye,
Jo ter siva dehken sapna kisi aur ka..!
Luv May Tke Long

But It Wil Alwys Tke U

2 Wer U Belong...

Juz Hold On &

Enjoy D Journey...

No Nid 2 Hurry

Coz Ur Heart Wil Know...

Wen Its Finaly Home.
Uski chahat se iqrar na karte,

Uski qasmon ka aitbaar na karte,

Agar pata hota k hum sirf mazaaq hain unke liye,

Qasam se hum jaan de dety par pyar na karte.
Wohi izhar kafi tha
Tumhe ik din kaha tha jo
K tum se piyar karte hain
Wo lamha bhool q bethe
Wo jumla bhool q bethe
Abhi tajdeed mango ge
Meri belos chahat ki
Tumhe ek bar phir se who
Mohabbat na mile shayad
Ye jo tum rooth bethe ho
Tumhari kam nighai hay
Tumhe gar piyar karna tha
Hamare sath chalna tha
Wo ek izhar sun lete
Wohi izhar kafi tha
Tumhe ek din kaha tha jo
K Tum se PYAAR karte hain
Ro Rahay Hain Aaj Hum…
Ye Qasoor Faqat Humara Hai….
D_G
Hanstay Thay Hum bhi Kabhi
Mohabbt Karnay Waalon Par….
neend se kiya shikwa karun main....! sagar

qasoor to us chehray ka hai jo mujhe sonay nahi deta....
Ur precious love has turned my life completely around,

I feel lik Im walking but my feet
don''t seem to touch the ground!