May everything happy

May everything happy
May Everything Happy And Everything Bright Be Yours On Your Birthday From Morning Till Night. And Then Through The Year May The Same Thing Hold True So That Each Day Is Filled With Life's Best Things For You!
  

Sep, 12 2014     208 chars (2 sms)     5351 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Tchr: Papu batao tum baray ho k tumhara papa?
Papu: Mein bara hon?
Tchr: Wo k say?
Papu: dekhye na mein ne mummy ka dood pena chor dya lekn papa ne abhe tk nhe chora.
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
I LOVE U are words just three,
which mean so much on our ANNIVERSARY.
so this is what i want to say,
live in my heart n there 4 ever stay!
Mujh Se Bichro Gi Tu
Badnaam Ho Jao Gi.
Saudagaron K Haathon
Nelaam Ho Jao Gi.

Main Sari Raat Haathon
Me Phool Liay Betha Raha,
Mujhe Ye Khabar Na Thi
K Ek Din Bewafa Ho Jao
Gi.

Ye Mohabbat Ka Khail
Tumhary Bus Me Nahi.
Agar Khailo Gi Tu Yun
Hi Haar Jao Gi.

Kaantay Thay Meri Raah
Me Har Dam.
Agar Main Chalon Tu
Tum Khafa Ho Jao Gi.

Ek Din Faaqeer Rotay
Rotay Ye Keh Gaya
Zafar ko.
Jis Se Tum Pyar Karty
Ho Wo Aik Din Bewafa
Ho jayGi.

¤KinG Of SmS¤007
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:

Khabees Ka Bachcha..

Zarori Nahi K

Har Pathan Chowkidaar Ho
Lets welcome the year which is fresh and new,Lets cherish
each moment it beholds, Lets celebrate this blissful
New year. Merry X-mas.
Don"t expect too much of Christmas Day. You can"t crowd
into it any arrears of unselfishness and kindliness that
may have accrued during the past twelve months.
Marriage is that relation between
man and women in which
the Independence is Equal,
the Dependence mutual and
the Obligation Reciprocal”.
Best wishes for Happy Wedding Anniversary.
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Aik marasi ka gadha masjid main ghus gia
Molvi sab ne marasi ki khoob bezti ki
marasi bola:
jan deo
molvi sab Janwar si aa gia

saano kadi vekhya aay.;->
Being a great father is like shaving.

No matter how good you shaved today,

you have to do it again tomorrow.
TEACHER : Ek Aisa Sentense
Batao Jis Mein URDU , HINDI ,
PUNJABI Aur ENGLISH Ka Sahi
Use Hua Ho
.

.

.

.

.

.

SANTA : ISHAQ DI GALI VICH
NO ENTRY .... =P =D