Heart says 2 eyes do not....

Heart says 2 eyes do not....
Heart says 2 eyes do not see more because
you see and i suffer, eyes answered 2 heart
do not think more because you feel and I cry,
that’s the relationship..
  

Jan, 07 2014     157 chars (1 sms)     4749 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

A kiss that is never tasted, is forever and ever wasted.
Billie Holiday
main na us sa pcha kia dhoop ma barish hoti ha


woh hansty hansty ronay lagi aur dhoop ma barish hnay lagi
mohabbat kerne wale tu sath sath chalte hain...
rasta tu bewafa logye badel te hain...
tera chehra hai jab se meri ankhoon main...
meri ankhoon se logye jalte hain...
qeymat koi nahi jaanta in rone wali ankhoon ki...
sewaye iun logoon ke jin ko mohaabt ke safer main roswaye mili ho...
Chahton ki dori bhi,
Torna hi parti hay
Manzilon ki kashti bhi,
Morna hi parti hay
Bhoolna hi parta hay,
Khud say piyaray logon ko
Aur dil kay aangan mein,
Naqsh un ki tasweerain
Kuch haseen lafzon ki,
Kuch haseen tehreerain
Paaoon jin mein jukrain hon,
Kholna hi parti hain
Khoobrurat aankhon mein basnay walay khawbon ko
Nochna hi parta hay
Dil say milta her rishta torna hi parta hay......
kiun keh......

Izzaton say barh ker tou aur kuch nahee hota!!!
Jab kisi ke sapne kisi ke Armaan banjaye..Jab kisi ki Hansi kisi ki Muskaan Ban jaye..Bemisaal Piyaar kehte hain use jab kisi ki sansein kisi ki jaan banjaen....
mera is se door jane ka irada na tha...
is ke sath mera sada sath rehne ka bhi wada na tha...
woh mujhe ab yaad na karegi kabhi janta tha main ...
per woh mujhe itni jalde bhool jayegi is baat ka andaza na tha mujhe...
Meri Ankhoon Sai Kabhi Utroo Dil Main,
Kai Main Dhadkan Main Basa Lon Tum Ko,
Jaan Sai Barh Kar Chahon Tumhain,
Apni Zindagi Hi Banna Loon Tum Ko,
Maray Khabon Main Sirf Tum Hi Baso,
Apni Neendon Main Saja Loon Tum Ko,
Loogon Ki Bhir Main Kho Na Jao Kahin,
Zamanay Sai Chalo Main Chura Lon Tum Ko,
Meri Tanhai Ko Zaroorat Hai Tumhari,
Gar Ijazat Ho Tu Yadon Main Bula Lon Tum Ko
Memories r treasured
no1 can steal.
Parting is heartache
no1 can heal.
Sum"ll 4get u wen ur gone
but i"ll remember u
no matter how long..
Ur d angel who I cherish so dearly
in tis heart of mine,
d 1 who makes my day brighter,
by making my whole world shine..!
I searched through books & leafed through cards;
For words that wud convey,
what I had in my heart,
but when I sat down to write,
all I can write was....I Luv U

Chehrey pe merey Zulf ko Phailaao kissi Din
Kiya Roz garaj-tey ho, baras jaao kissi Din

Raazon ki tarha utro merey Dil mein kissi shab
Dastak pe merey haath ki khul jaao kissi Din

Phoolon ki tarha “husn” ki baarish mein naha loon
Badal ki tarha jhoom ke ghir aao kissi Din

Khushboo ki tarha guzro merey Dil ki gali say
Phoolon ki tarha mujh pe bikhar jaao kissi Din

Phir haath ko khairaat miley bund qaba ki
Phir Lutf -e- shab-e-wasl ko dohraao kissi Din

Guzrein jo merey ghar sey tou ruk jaaein Sitaarey
Iss tarha meri Raat ko chamkaao kissi Din

Mein Apni har aik saans ussi raat ko dey doon
Sar rakh ke merey seeney pe so jaao kissi Din
meri rooh jesay kuchal gya,
koi shaks aisy badal gya,

ye kis ka harf-e- dua raha,
k main girty girty sanbhal gya,

teri yaad jab aany lagi,
mera dard jesy behal gya,

meri qismaton ka qaafla,
kisi aur janib nikal gya,

tumhain dekhty hain bysabab,
koi khawab mera machal gya,

mera patharon sa garoor tha,
magar tery aqgy pighal gya....