Heart says 2 eyes do not....

Heart says 2 eyes do not....
Heart says 2 eyes do not see more because
you see and i suffer, eyes answered 2 heart
do not think more because you feel and I cry,
that’s the relationship..
  

Jan, 07 2014     157 chars (1 sms)     4748 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Heart says 2 eyes do not see more because
you see and i suffer, eyes answered 2 heart
do not think more because you feel and I cry,
that’s the relationship..
Baatein kartay hont achaanak ruk jaatay aur,
Aankhain uss k peechay peechay chal parti theen,
Dhyaan ka rastaa kho jaata tha.
Mehfil mein jis simt Woh jaati,
Kamaray ka woh hissa yak-dam roshan ho jaata tha.
Jaadugar theen aankhain Uss ki,
Palkain theen ek Raaz!!
Rooh mein jhilmil ker daiti thi,
Aisi thi Awaaz!!!
usay meri chup nai rula diya
jisay guftugoo pa kamaal tha!!
wo tu mujh sai mil k tha ro diyaa
faqat itna hi mujhai keh saka
jisay maanta tha main zindagi
wo tu sirf wehm-o-khayal tha..!!!
Butterflies dont know the colour of their wings,
But human eyes know how nice is.
Likewise u dont know how good u are,
But i know how special UR
When daylight turns 2 a darkened hue,
D lovely stars r hinting @ u,
Ur heart beats tells u something true,
That some1 sumwher is missing U....!
hum kaisy pagal hoty thy
jab sarak pe chalna hota tha,
hum kashti ly k chalty thy,
oor beech banwar mai jany k liye,
hum paidal nikla karty thy,
hum kaisy pagal hoty thy..........
jab barish barsa kartii thi,
hum chatri main chup jaty thy,
oor jalti dhoop main nangy sar,
hum chat pe uchla kerty thy,
hum kaisy pagal hoty thy.......
jab pass buhat wo hota tha,
hum usko dekh na sakty thy,
jab door chala jata tha woh,
hum ahat uski sunty thy,
hum kaisy pagal hoty thy.............???
mere aansoo meri palkon se churaney k liye

koi nahi mujhey seeney se laganey k liye

yoon to hain chehray iss duniya mey

nahi koi magar sath nibhaney k liye

din bhar khuwab jo tootey thay sametey hum ne

phir se so gaey hum naye khuwab sajaney k liye

mey na rahoonga to yad karogey mujhko shayad

phir kisey dhoondhogey tarpaney k liye

meri saanson ki rawani to faqat dhoka hai

haan mey zinda hoon magar sirf dikhawey k liye....
C.L.I.C.K. means :

C= cant live without u
L= love u
I= i miss u
C= care about u
K= kiss from my heart 2 u
So whenever u miss me just say CLICK.
tumhari bewafayun ka gila nahi mujhay.
tumhari judai ka shikwa nahi mujhay.
dukh to bus itna hay...........
mainay pyar k liay kun chuna tujhay......
Kash mai asman ka badal hota
hr waqat try shehar py shaya rehta
Tu aagan mai nikalti mai garaj k tm ko bulaya karta
tu larz k mujko dekha krti
mai bars k tuj ko manya karta
tu hath sy bheegi zulfen htaya krti
mai bijli ki chamk sy tri mang sjya krta
Kash mai asman ka badal hota
mohabbat kerne wale tu sath sath chalte hain...
rasta tu bewafa logye badel te hain...
tera chehra hai jab se meri ankhoon main...
meri ankhoon se logye jalte hain...
qeymat koi nahi jaanta in rone wali ankhoon ki...
sewaye iun logoon ke jin ko mohaabt ke safer main roswaye mili ho...
mera bus chale to aapki yaadein khareed loon


apne jeene ke waaste aapki baatein khareed loon


ker sakein ko her waqt deedaar aapka


sub kuch luuta ker wo aankhain khareed loon