Ek African bus me Apne bache K sath

Ek African bus me Apne bache K sath
Ek African bus me Apne bache K sath
Chara…

Conducter:itna badsoorat bacha aj tek
nahi Dakha.

African ko bohet Gussa aya…

Sardar:kya hua??

African:Conducter ne meri insult ki he…

Sardar:Jaa maar k aa lanti nu..
.
.
Te Ae Apne Baandar Menu paraa ja.
  

Oct, 30 2013     252 chars (2 sms)     4303 views       Sardar

more Sardar SMS Messages

In A 1OO Meter Race,It Was Announced
1


2


3


Start.


All Started Runing Except Santa.


Coach:y RU Stil Waiting?


Santa:My No Is 4!
:D
Santa: My Dctr Told
Me To Drink Carrot
Juice Aftr A Hot Bath
2 Cure My Cold

Banta: Does It Work ?

Santa: I Don''t Know
I Can Never Finish
Drinking d Hot Bath ... ;->
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega

Dr:5 lakh

Sardar: Agar ''Plastic'' hum de to?
A lucknowi nawab meets sardar.
Nawab: Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?

Sardar: O kutty hath to laga, daikh tujhy zalel kese krta hon
Admi: Sardar G! Aap Yahan Baithey hai Aap k Dost ki Death ho gai hai.
Aap gaye Kyon Nahi?

.
.
.

Sardar: Usney Mujhe Bulaya He Nahi.

haha haha haha :-)
Passenger-Tumne Mere Jeb Me Hath Kyu Dala?

Santa-Muje Machis Chahiye Thi.

Pasen-Tum Mujhse Mang Sakte The.

Santa-Me Ajnabi Se Bat Nhi Karta.
Sardar amrud bech rha tha..
.
1 admi aya or bola, Sardar g agr amrud me kira nikla to?

Sardar: To saaf baat hai... hum kirey k alag pese lega... =P ;->
Santa: Should I Buy Tickets For My Children.?

Conductor: Yes! Only If They Are Above 8.

Santa: Thank God I Have Only 6 Children..!!
Sardar! Ik sawal ka
jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi
hoti?
Pathan! Nahi pata?
Sardar! Dastaney ki...
Santa=
Tu To Ofice Me Bada Sher
Bana Ghumta H,
Ghar Me Kya Ho Jata H?

Banta=
Hota To Sher Hi Hu,
Bas "Durga" Sawar Ho Jati He !!
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Oper kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
SARDAR: Batao Aisa Kiya Karen K Saanp Bhi Mar Jaye Aur Laathi Bhi Na Tootay ? ,
, PATHAN: Jootay Se Maar Do:)