aaj kal sirf 2 topics

aaj kal sirf 2 topics
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
  

Aug, 22 2013     115 chars (1 sms)     5238 views       Politics

more Politics SMS Messages

Hakumat k New Year 2008 Par Awam ko Toofa:
1.AATA Band
2.GAS Band
3.BIJLI Band
.
.
.
.
.
Agar Awam Ki Haava Bhi Band Karna Chahta Hoo Too Cycle Par Mohar Lagain
-=News Alert=-
Pervez Musharaf ne Wardi Utaar di

.

.

.

.

.

Naha k Phirse Pahin Li....
Politics is the art of looking for trouble,
finding it whether it exists or not,
diagnosing it incorrectly,
and applying the wrong remedy.
mein shohrat ka talib naheen,
mein protocole ka talib naheen,
mein aalishan bangley ka talib naheen,
mein rupeye jama karney ka talib naheen,






"Bus mujhe President bna do baqi kaam mein khud kar loon gha"
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
aaj purani rahoon sey koi mujhe awaz na dey, dard mein doobey gheet na dey ghum ka sisakta saaz na dey,
(Zardari)
hum chord chaley hein mehfil ko yaad aaye kabhi to mat rona. (Nawaz Sharif)

socha tha pyar na karein ghey, hum na rice pe marein ghey.(Pervaiz)
jaatey jaatey wo mujh par ehsan kar ghayee,
insurance policy sey jeena aasan kar ghayee

aur apni marzi sey badalta hoon jamhuriat k gear,
yun lagta hai naam merey Pakistan kar ghayee
(thoughts of mr.zardari)


sorry zardari g public demand hai kya karein
yeh baat hum sab ko tasleem kar leni chahiye k kaheen na kaheen hum sab kee neeyat mein khot mojhood hai, agar aisa na ho Zardari(house of neeyat khot) president k liye apply kyun karey?
The flood of money that gushes into politics today is a
pollution of democracy.
Ager ek Kashti main
Musharaf
Nawaz Sharif
Chaudry Shujat
Aur Arbab Ghulam Rahim
Ja rahe hon n Achanak Kashti Doob jae
To aapke Khayal main kaun bach jaega ??

.

.

.

.

.

Main bataun..

.

Pakistan!
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.