yaadein

yaadein
Kaash K Koi Raasta Mil Jaye Tujh Tk Pohanchny Ka,,
Qeher Ban K
Baras Rahi Hain Mujh Pe Yaadain Teri.
  

Sep, 06 2012     100 chars (1 sms)     6118 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Chand lamho ki zindgani he,
nafarato se jiya nahi karte,
lagta hai dushmano se gujarish karni padegi,
kyuki dost to yaad kiya nahi karte.
Aapke miss call bhi kya baat hai,

Aapke sms bhi din raat hai.

Kabhi kabhi phone bhi kiya karo,

Suna hain aapake awaaz me bhi khas baat hai.
Dil- e- Nadaan aj Udaas bohat tha, Koi Dur Hotay hue b paas bohat tha.

kis qadar thay logon se marasam mere phir b teri kami ka ehsaas bohat tha.
CLOSE UR EYES.......

NOW RELAX UR BODY......OK

& NOW STOP BREATHING AS LONG AS U CAN......

HOPE SO NOW U COME TO KNOW ....HOW MUCH I MISS U....

SWEETHEART...I MISS U AS MUCH AS U MISS THE AIR RIGHT NOW....
Bina Jurm-o-Khata, Khood ko koi aisi Saza Dena
Boht Mushkil hai Meri Janaa!! Tumhein bilkul Bhula Dena
Mere Maula! agar Tuu ne dubara Zindagi Bakhsi
To bus itni Guzarish hai, Mujhe Patthar bana dena
Mai Zehni tor per Khood ko zara Tayyar kar loongi
Bichar jane se kuch pehley HAMDAM bata dena
Tumhari ye Shararat aaj tak naqsh hai Dharkan per
Dabe paoon chale ana, Mera Jhumka hila dena
Phir is k baad jis k paas b jao, ijazat hai
Mujhe ek baar apne Naam ki Mehndi laga dena
Faqat itna kaha tha na?.. Mujhe kuch Roshni dedo
Tumhein kis ne ye Bola tha, Meri Basti jala dena
Jise Barish k paani mai baha ker Muskhurate the
Mujhe Kagaz ki wo Kishti zara phir se bana dena
Umar bhar phir Tumhara Rasta takne se acha hai
I miss the touch of your hand,
so reassuring and sincere,
and the moments we spend together,
that I hold dear.
Good Time,Bad Time,Day Time,Night Time,Work Time,Off Time,Happy Time,Sad Time,Sleep Time,In the Mean Time...I MISS YOU all the Time
Door ho gaye par bhulaya nahi hai..
Ehsaash tere hone ka abhi dil se mitaya nahi hai..
Jis din se gaye ho mujhe tanha kar ke..
Teri kasam .. maine theek se muskuraya nahi hai..
I miss you so, here around me, so many people, but yet so alone. I miss your lips, your lovely smile, I miss you each day more and more!
Missing Someone Gets Easier Everyday
Coz
Even Though U r One Day Further

4om The Last Tym U Saw Them

U r One Day Closer To The Next Tym U Will See
Walk Is Easy
But Walk Alone Is Tough

Being Luved By Someone Is Secure
But Loving Someone Is Insecure

Being Missed By Someone Is Nice
But To Miss Someone Is Painfull
each moment of ur life is a picture which u have never seen
beforeand which you will never see again so enjoy and live live,
make each moment beautiful luv ya $ miss u already fom ur best
friend