I miss my frnz..

I miss my frnz..

I miss my frnz..

Bcz......They open their ansr sheet during papr & say"Le chap le jldi wrna latak jyga"..



Apna homwrk kr k copy dety or kehty"kal homwrk kr lena wrna sir clas se nikal dngy"..



Cafe me break k wkt apni plate mjhy dete hue khty"Le kha.Apne pese qabar me lejana"..



Jb lrai hoti to dusri desk pe bthty or kehte"Dost dost na rha pyar pyar na rha"..



Last day ankhon me nami or hoton pe sawal"Tu mjhy bhol to nhi jyga na??
  

Apr, 15 2011     447 chars (3 sms)     4375 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Jo chiz mang kar mile wo mannat hai,
Chaha kar mile wo chahat hai,
Pass ho to amanat hai,
Dil se mile wo rahemat hai,
Par tumare jaisa dost mile wo kismat hai.
New theory:
.
Argument wins the person,but loses the relation so don't argue with your friend just
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Slap them n say,
kum bol kum. ...:D
I can''t
recall
how the two of us
started
to
know
each other.

All I know is
there''s something
in you that makes me
feel fine!

So i hope
you''ll never
change
and be the
same person
whom I''ve
known from the
start..
Bhool se koi bhool hui to bhool samajh kar bhool jana.
Are bhoolna sirf bhool ko, bhool se bhi hame na bhulana.
Dosti sachi ho to waqt ruk jata hai,
Asma lakh uncha ho magar jhuk jata hai,
Dosti me duniya lakh bane rukawat,
Agar dost sacha ho to khuda bi jhuk jata hai.
Apki dosti Ki ek nazar chahiye,
dil hai beghar use ek ghar chahiye,
bas yuhi sath chalte raho e dost,
yeh dosti hamein umar bhar chahiye
dosti yakin pe tiki hoti hai,
ye diwar badi mushkil se khadi hoti hai,
kabhi fursat mile to padhna kitab risto ki,
dosti khoon ke risto se badi hoti hai
True friends are those who are there for you unconditionally. Never do they question, but always offer support no matter what the circumstances are. Best Friends are the people worth living for.
"Friends & Medicines both take care of us in our pains.But the only difference is that Good friends don't have an Expiry Date"
• A FRIEND IS:

1% FUNNY

2% SWEET

3% CARING

4% LOVING

AND...

90% GOOD
LOOKING

THAT"S WHY...

I AM YOUR FREIND!
Friendship is when u have a huge fight with ur freind n u say

''Dats it''....


But After A M6ent U put all ur egos aside n say....

''chAl COKE To pila....''
Bicharr ke to khat bhi na likhe yaron ne,
Kabhi kabhi ki adhoori si baat se bhi gaye.!