T R U T H

T R U T H
T R U T H

Ppl Say Th8
Never Expect Anything
4m Others
But
The Fact Is
When V Rilli Like Some1
V Do Expect Something
4m Them
"A Little Care From
Heart" :)
  

Jun, 12 2010     166 chars (2 sms)     3913 views       Love

more Love SMS Messages

831 Means

"I Love You"



8 Letters

3 Words

1 Meaning ... :)
We are all a little weird and life''s a little weird, and when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall in mutual weirdness and call it love.

If You Love Someone,
You Would Be Willing To
Give Up Everything For
Them,
But
If They Loved You
Back, They Would
Never Ask You To ...
True love is not measured in hugs and kisses, but in struggles and fears, and those who can work though those...they possess true love
Us k hath ki kash me wo lakeer ban jaon
Kash me uska muqadar uski taqdeer ban jaon
Me usey itna chahon k wo bhool jaye hr rishta
Sirf me hi us k hr rishte ki tasvir ban jaon
Wo aankhen band kare to aaon me hi nazar
Is tarha me us k hr khawab ki tabeer ban jaon…
True Love Isn''t When
The Heart Beats The Fastest Or The Strangest
But
When It Beats No More
The Love Is Still There ... (:
Wafa ruswa nahe krna,
Suno aisa nahe krna,
Main pehlay he akela hon,
Mujhe tanha nahe krna,
Bohat massrrof ho jana,
Tou socha nahe krna,
Bharosa bi zaroori hy,
Magr sab ka nahe krna,
Muqadar phir muqadar hy,
Kabi daawa nahe krna,
Jo likha hy wo hona hy,
Kabhi shikwa nahe krna,
Meri takmeel tm se hy,
Mujhe aadha nahe krna,
Haqiqat hy milan apna,
Isay sapna nahe krna,
Humain tm yaad rehty ho,
Humain bhoola nahe krna
Raat ko pocha mujse chand sitaro ne
tumko bhula diya tere jigri yaro ne.

Maine kaha k bhule nhi hai faryad to karte honge,
mera sms padh k yaad to karte honge.

Written by Piprani
1 bat bataon raaz ki?kro us larki se ishq.Jis k chehre pe ho sadgi.Sanso mei ho tazgi Chandni ho chand ki,Rani ho rat ki Khushbu ho gulab ki.Baten kre pyar ki. Nazuk ho mizaj ki. Ache ho ikhlaq ki, paband ho namaz ki. khidmat kre maa bap ki. aur kahey main hon sirf aap ki
kab unki palko se izhaar hoga
dil ke kisi kone mein mere liye pyaar hoga
Guzarti hai raat unki yaad mein
kabhi to unko mera intezaar hoga
"Hawaon"
K Hath
"Arman"
Bheja Hai
*
"NETWORK"
K Zariye Ek
"Paigham"
Bheja Hai
*
"Fursat"
Mile To
"Qabool"
kr Lena
*
"MAIN NE"
Muhabbaton se
Ap ko
"SALAM"
Bheja Hai.
I took All The Pain Killers
Coz I Wanted To Wash Away My Pain
But One Thought Of U
And It Hurts All Over Again. . .