Woh Kiya hai Jisay

Woh Kiya hai Jisay
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
  

Jun, 10 2010     121 chars (1 sms)     5524 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Let me tell u rPersonality,
which 1 do u like?

1.White Cloud
2.Blue Sea
3.Black Universe
4.Sunset
5.Grass
6.Pink Rose
Choose One
n
rply me...
Ye Fill Karo Abhi Plz:

Q1. Agr Aap 1 Din k Liye mere 7 Ghomne Chalty to Kahan?
Ans=

Q2. Agr Aap Hamare Rishte ko Change Kar Sakte to Konsa Rishta Banate?
Ans=

Q3. Agr Aapko Chance Mile Mujhe koi 1 Sentence Kehne Ka to Aap Kya kehty?
Ans=

Q4. Agr Aapko Chance Mile meri koi Cheez Lene ka to Aap Kya Lete?
Ans=

Reply Fast.
1 ladke ne 1 ladki se uska nema pucha to ladki ne kaha meri skuti ke piche likha he
6.1
6.3
6.2
2.1
dimag ho to ladki ka nam batao.
Only for inteligent
plz complete the sentence and reply m:

"AGAR MERA BASS CHALTA TO TUMHAIN........."

REPLY...
WAITING HERE
Give me a Title..

-Thief of Hearts..
-Inner Beauty..
-Source of Smile
-Romantic :-)
-beautiful Soul..
-Fun Bomb..
-Sensitive..
-Mr.Attitude..

Reply Is Must..!!
Be Honestly,
Quaid-e-Azam k Matric mein Pakistan Studies mein kitne marks aaye thay . . . ?

A-21
B-48
C-65
D-84

Dekhte hain Quaid k baray mei aap ko kitna pata hai . . ?

Ans: Us Waqt Pakistan Nahi Tha Tu Pakistan Studies Kahan sE Hogi . . . ;->
Hi Guiss ,
Do U Want To Test Ur Mind
Without Any Fees ,,,
If Yes Then Just Read This Question ,And Answer It Its So Easy ...

If

1 = 5

2 = 25

3 = 625

4 = 9625

Then

What Would Be ..

5 = ?????

Its A challang ...

For Right Answer Sms Me I''ll Tell U Ab Ur Mind ..
99_Dosti
100_Pyar
101_Ehsas
102_Dhoka
103_Nafrat
104_Tym pass.
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
Frwrd Dis Msg To Ur
Frndz Get Cool Replyz

"Agar Tmhain Mjh se
Kch Mangne Ka Moka Mile Tou
Tum Kia Mango Ge ... ??"
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.
If Ur Ex-Lover Invites To His/Her Marriage,

Wat Wud U Like To Gift Him/Her?

Send It To Ur Frdz N Know How Ppl Hav Feelings For Dr Ex-Love, But Reply Me First