Woh Kiya hai Jisay

Woh Kiya hai Jisay
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
  

Jun, 10 2010     121 chars (1 sms)     5519 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Maths Magic:
Ur Cell Numbers Last Digit X 2 + 5 X 50 + UR Age + 365 & - 615.
The Last 2 Numbers of UR Answer is UR AGE, & !st Number is UR CELL''S LAST NUMBER.
TRY IT.. ITS INTERESTING
Correction Day

Tell Me 1 Bad Thing
That You Have Found
In Me & You Want Me
To Correct?
This Would Help Me To
Improve Myself This Year

Reply Is Must &
be Honest
Inteligence Test By P.A.F (Pakistan Air Force)
1) Wo kya cheez hy jo khayi bhi jati hy or pee bhi jati hy?
2) Wo kon sa mulk hy jahan 6 mahiney din or 6 mahiney raat rehti hy?
3) Baraf k makano main rehney waley log kya kehlaatey hain?
4) Duniya main sab se zyada kon sa khel khela jata hy?
5) Wo kon sa janwar hy jo pani main peda hota hy or khushki pe rehta hy?
Ans !!!
INTELLIGENCE TEST

Agar Ankhain milanay ke Baad 2 or 2=4 ho jati hain....

to 2 Dil Milanay ke Baad 1 kion ho jatay hain ????

Reply with a solid Reason

Ans: mujhe bhi nahi maloom :-p
A Challenge for u 2 Rearrange D Following Words:
Karnemd (place)
Laebaba (bird)
Sondelo (food)
Peoahygrg (subject)
Rabe (animal)
r u genius? Reply me must
Zindagi me 1 aisa moka miley jb dunya k samney kisi se kch khna ho bagair kisi dar ya khof k to aap kis se aur kya khna chahenge???
Rply iz must!
Kiss tarhan ki cheez sey apko raat main daar lagta hia?
Apney doston sey pocho and get exciting answers..!!
but reply me 1st.
Today is Heart Voice Day..


Aaj app ke dil main merey liye jo bhi hai keh do, I don''t mind..

I am waiting for your reply..!!
Wo kon sa badsha ha jo apne maa
k pet me 3 sal tak rha
or jub wo peda howa to us
k 32 k 32 dant nekal chuke the ?
It''s my chelenge 4 u ,
Today Is
"FEEL & REVEAL" Day
Now Express Your Feelings
About Me In Some Lines
Of Any Song ...

Reply mUst Hurry Up Em W8in ...
Aisi konsi Sabzi hai jiska pehle Harf hatao to Ek Qeemti Cheez ka Naam Banta hai
Last word hatao to ek Khanay ki Cheez ka Naam Banta hai
aur Agar First And Last, Dono Alphabets hatao to ek Famous Lady ka Naam banta hai ???



Ans: KHEERA
Apki wife apni Rukhsati Sey 2 Ghantay Pehley Kya Mehsoos Karen gi?
Select A Number Then I''ll Tell U..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10. . . ;->
replY... =P
Answers :

1: Allah Jaldi Rukhsati Ho

2: Me to tang agae hun itna Bhari Lehenga

3: Kash me ami abu k sath rhti

4: Pta nai kia ho ga aj rat

5: Aj to meri kher nai

6: Me ne nai rona make up khrab hoga

7: Hansi a rhe hy

8: Allah kre movie achi aye

9: Akhir mere dil ki murad puri ho he gae

10: Rona a rha hy ;->