Woh Kiya hai Jisay

Woh Kiya hai Jisay
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
  

Jun, 10 2010     121 chars (1 sms)     5541 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Face Test:
Q # 1:- What do you find on my Face:-
a) Silence?
b) Innocence?
c) Proud?
d) Softness?
Q # 2:- Which 1 is the Most Attractive:-?
a) Eyes?
b) Smile?
c) Lips?
d) Hair?
Q # 3:- What is the 1st Impression that you got from My Face:-
a) Cute?
b) Smart?
c) Attitude?
d) Intelligent?
Reply Must if you are my Friend..?
Lets see ho much you Know about my Self..!!

Q # 1) My Birthday?
Q # 2) What word i say most?
Q # 3) I Love?
Q # 4) My Bad Habits?
Q # 5) My Quality that attracts you?
Q # 6) Best Part of my Face?
Q # 7) My Best Friends?

Reply me..
Apki wife apni Rukhsati Sey 2 Ghantay Pehley Kya Mehsoos Karen gi?
Select A Number Then I''ll Tell U..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10. . . ;->
replY... =P
Answers :

1: Allah Jaldi Rukhsati Ho

2: Me to tang agae hun itna Bhari Lehenga

3: Kash me ami abu k sath rhti

4: Pta nai kia ho ga aj rat

5: Aj to meri kher nai

6: Me ne nai rona make up khrab hoga

7: Hansi a rhe hy

8: Allah kre movie achi aye

9: Akhir mere dil ki murad puri ho he gae

10: Rona a rha hy ;->
Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
U''ll get:
A=a new frnd
D=gud result
G=a lover
J=nothing
M-lots of happiness
P=ur marriage
T=success
W=lots of money
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
Select a Bird for Me and then I tell You What You Feel About Me!

Sparrow
Crow
Eagle1
Parrot
Pigeon
Penguin
Falcon

Reply Must

Answers:
Sparrow: I am innocent
Parrot: I am flirt
Eagle: U like me
Crow: We are best friends
Pigeon: U love me too much!
Penguin: I am cute
Falcon: I am dangerous for u!
1.White Cloud=too emotional
2.Blue Sea=intelligent n cute
3.Black Universe=devil
4.Sunset=furious
5.Grass=flirty
6.Pink Rose=u luv sum1 deeply
Let me tell u rPersonality,
which 1 do u like?

1.White Cloud
2.Blue Sea
3.Black Universe
4.Sunset
5.Grass
6.Pink Rose
Choose One
n
rply me...
meaning of these dayz!
Sunday=Itwar
Monday=Peer
Tuesday=mangal
Wednesday=budh
Thursday=jumerat
Friday=juma
Saturday=hafta
hahahahahaha!!!!
Today Is World Red Rose Day.

If U Luv My Frndshp Give 1 Missed Call

N Snd Tis 2 Al Ur Friend
N See Hw Many Missed Call U Get