Woh Kiya hai Jisay

Woh Kiya hai Jisay
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
  

Jun, 10 2010     121 chars (1 sms)     5521 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Two fathers and two sons went duck hunting. Each shot a duck but they shot only three ducks in all. How come. . . ?.
.
.
.
.

The Answer Is "Grand father, father, son "
Quaid-e-Azam k Matric mein Pakistan Studies mein kitne marks aaye thay . . . ?

A-21
B-48
C-65
D-84

Dekhte hain Quaid k baray mei aap ko kitna pata hai . . ?

Ans: Us Waqt Pakistan Nahi Tha Tu Pakistan Studies Kahan sE Hogi . . . ;->
Q : Baadshah Akbar ke zamnay main Darayaye (river) ravi main zabardast Salab aya tha .. Lahore sheher ko zabardasht Nuksaan Pooncha Lekin baad shah Masjid jo Drayeaye Ravi ke pass hai woh nahi doobi bataye kyoon???


Ans : Badshah Akbar Ke Zamanay Mai Baadshahi Masjid Bani Hi Nahi Thi :)
< Plz Fill It Correctly >

A Gift u Want From Me :

Momentz U Luved Spending Wid ME :

Momentz u Regreted Spending Wid Me:

Timez Wen I Broke Ur HEart:

Am I a True Friend:
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
Q : Woh Kon sa Gunnah (Sin) Kabeera hai Jiss ki Tauba nahi ??

( Shirk sab se Bara gunnah Kabeera hai Lekin Aus ki Tauba ki Ja Sakti hai )

Ans :

Woh Gunnah KhudhKhsui Hai Yani Sucide.. Coz Aap Ko Tuba Karni Ki Muhlaat Milti Nahi Orr Ager Aap Tuba Kar Sako tu Woh Khudkhushi Hi Nahi :)
Q : Yaara (11) Hazar , yaara soo (100) Yaara Ruppeeee .... Numbers main lekh kar dekhay ???

Ans : Most Interesting sawal hai ... ais mai Yaara (11) Hazar , yaara soo (100) Yaara Ruppeeee .... Numbers main lekh kar dekhay ???


tu aise lekhe jaye gaye --> 12111
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut
If You Really Love Someone Arrange This Words In The Correct Sequence..
Love/ Ever/ You/ Hate/ Me/ Like/ Heart/ For/ If/ You/ Never/ In/ Life.
Rply Is Must ;->


Answer :-

If You Hate Me , Like You Never Love Me , Forever In Life....!!!

Or

If You Love Me , Like You Never Hate Me , Forever In Life....!!!
Insaani Jism mein kul kitney jord hotey hein?






360
"Phansi" islam mai nahi hay aur na hi is ka time islam mai muqarar kiya gaya hay, ye angraiz ka qanoon hay. so contact them