interview 4 new admission

interview 4 new admission




USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
  

May, 05 2010     111 chars (1 sms)     3131 views       Funny

more Funny SMS Messages

Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
... F A C T ...

Teachers Are Those

Who Helps Us In
Resolving Problems

Which

Without Them



We Wouldn''t Have ... ;->
Dog1 : Main Is Area Main Naya Aya Hun

Mujhe Yaha K Kutto K Sardar Se Milna Ha¡

Dog 2 : SsSshHh . . !

Chup . . .

Aawaz Mat Karo . .


Boss Msg Parh Rhe Hei
Send Dis Msg To 7,000 Ppl
Do Not Ignore!
Dis Is Not A Joke
Its GODS Grace!
After A Month
U Will Receive Sumthing Big
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UR BILL
Choose 1 Option:

If U r..
muslim=make me a easyload of 100Rs

If U r..
christen=sms me

If u r..
hindu=miss call me

If u r..
sikh=no answer

Ab faisla kar Lo!
Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
One Sardar needed two plain papers but he had only one. Do you know what he did: photocopied the one which he had. sardar are fun aren''t
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .


KASHMEER Hamara Hai Aur Hamara Rahe Ga Hum Use Jeete Ji Aazad.?




Nahi

Hone Denge

Q
k

Agar Kashmeer Aazad Ho Gya To

5Feb Ki Chuti To Gayi Na Hath Se.. ;->
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye