If you wake up 1 day

If you wake up 1 day
If you wake up 1 day and were asked to have a wish,what would it
be? Mine would be that our love would last until you see an apple
in an orange tree =)
  

May, 27 2010     154 chars (1 sms)     3124 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Koi raat mere ashna mujhe youn b to naseeb ho
Na khyal ho libas ka wo itna mere qareeb ho

Badan ki garam aanch se meri aarzu ko aag de
Mera josh b behak uthay mera haal b ajeeb ho

Teray chashni wajood ka main sara rass nichor loon
Phir tu he mera marz ho phir tu he mera tabeeb ho
lagyishun sy mawra wo b nhi ma b nhi
dono insan hai KHUDA wo b nhi ma b nhi
muslahut ny kr dia dono ma paida ihtilaf
warna fitrat ka bura wo b nhi ma b nhi
muhtalif simton ma dono ka safar jari rha
eik pal k liy ruka wo b nhi ma b nhi
chahtay dono bht eik dosary hai magar
ya hakikat ha manta WO B NHI MA B NHI
The only regret I have is not knowing you since the day I was born
so that I will be able to spend my ENTIRE life with you.
Umar guzri hai ''mohsin'' ki talaash-e-mohsin mey

umar beet gai per ''mohsin'' ko koi ''mohsin''na mila/
mohabbat na samajh hoti hai samjhana zaroori hai
jo dil main hai use aankhon se kehlaana zaroori hai
usoolon per jo aanch aaye tou takraana zaroori hai
jo zainda hai tou phir zinda nazar aana zaroori hai
bohot bebaak aankhon main talluq tik nahin sakta
mohabbat main kashish rakhne ko sharmaana zaroori hai
saleeqa hi nahin shaayad use mehsoos kerne ka
jo kehta hai khuda hai tou nazar aana zaroori hai
I have a new kodak camera
ur snap please...
don''t move
steady
smile :)
ready
click
ohh ho
those who live in ones heart cant have a snap!!!
Kash mai asman ka badal hota
hr waqat try shehar py shaya rehta
Tu aagan mai nikalti mai garaj k tm ko bulaya karta
tu larz k mujko dekha krti
mai bars k tuj ko manya karta
tu hath sy bheegi zulfen htaya krti
mai bijli ki chamk sy tri mang sjya krta
Kash mai asman ka badal hota
main na us sa pcha kia dhoop ma barish hoti ha


woh hansty hansty ronay lagi aur dhoop ma barish hnay lagi
Memories r treasured
no1 can steal.
Parting is heartache
no1 can heal.
Sum"ll 4get u wen ur gone
but i"ll remember u
no matter how long..
Q:Wat is luv?
*
*
*
*
A:Luv is wen sum1 breaks ur heart
n d most amazing thing
is tat u still luv them
wid every broken piece...!
I"ll stand here 4ever,
If 4ever"s what it takes,
because u r my 4ever,
and 4ever always waits.....
Larkion k haath mei mehandi achi lgti hy...
Aur
Larkon k haath me
.
.
.
.
.
.
.
.

mehandi wly haath...:-)