If you wake up 1 day

If you wake up 1 day
If you wake up 1 day and were asked to have a wish,what would it
be? Mine would be that our love would last until you see an apple
in an orange tree =)
  

May, 27 2010     154 chars (1 sms)     3121 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

A kiss that is never tasted, is forever and ever wasted.
Billie Holiday
My past says u met me
My future says u wil care 4 me
My present says u wil understand me
But my heart says u wil
Always Remember ME
Tere zajbaton me firse wo racani aai
aaj phir yaad mohbbat ki kahani aai
aaj phir neend ko aankho se bichadte dekha
aaj phir yaad koi choote purani aai
muddaton baad chala unpe hamara jaado
muddaton baad hame baat banani aai
muddaton baad kareeb phir dariya
muddaton baad hume pyaas bujhaani aai
intni aasani se milti nahi phan ki dualat
dhal gai umr to gazalo me jawaani aai
U may miss me
U may ignore me
U may even forget me
But one day if u wanna c me
Dont search, just c ur shadow
i wil be thr...Trust Me!!
Relationship doesn"t get closer by meetings,
but it is sweetend by THOUGHTS.
I care for you in my own STRANGE ways.
Maybe you will never know,
Maybe I will never show..
We cannot be together,
But we"ll never be apart,
For no matter what life brings us,
You’re always in my heart.
Main thak gaya hoon janan
kandhon pe daale kab se
beetey dinon ki yaden
tumhari rah guzar mein
gumsum khari hua hoon
ik aas si hai dil ko
palto ge tum kabhi tou
lekin ay mere janan
tumse meri taraf tak
jitne bhi raaste hain
woh badgumanion ke
kanton se bharr chuke hain
kanton mein meri khatir
koi raasta bana lo
bass ab mujhe "" Mana
lo ...!!
Har Ek Baat Pe Kahte Ho Tum Ki Tu Kya Hai Tumhi Kaho Ki Yeh Andaz-E-Guftagu Kya Hai Ragon Main Daurte Phirne Ke Hum Nahin Qayal Jab Aankh Se Hi Na Tapka To Phir Lahoo Kya Hai
Wo Nazar Kahan Se Laon Jo Unhe Bola De,
Wo Dawa Kahan Se Laon Jo Dard Mita De,
Milna Tu Likha Hota Hai Takdeeron Main,
Wo Takdeer Kahan Se Laon Jo Mila De......
Your friendship is like Paktel,
DIL TO AIK HAY
Your sincerity is like Telenor,
CHAHO KUCH BARH K
Your love is like Haleeb,
GARHA JO HAY
Your smile is like twist,
HILA K RAKH DAY
Your voice is like Nokia,
CONNECTING PEOPLE
Your style like ufone,
TUM HI TO HO
Your dressing like Mobilink JAZZ,
AUR SUNAO
My response like Warid,
WE CARE
Humne bhi chaha har manjil karib ho,
har waqt aapka saath naseeb ho,
par wahan khuda bhi kya kare,
jahan insaan khud badnseeb ho.
mere aansoo meri palkon se churaney k liye

koi nahi mujhey seeney se laganey k liye

yoon to hain chehray iss duniya mey

nahi koi magar sath nibhaney k liye

din bhar khuwab jo tootey thay sametey hum ne

phir se so gaey hum naye khuwab sajaney k liye

mey na rahoonga to yad karogey mujhko shayad

phir kisey dhoondhogey tarpaney k liye

meri saanson ki rawani to faqat dhoka hai

haan mey zinda hoon magar sirf dikhawey k liye....