Jubse tumhe dekha hai,

Jubse tumhe dekha hai,


Jubse tumhe dekha hai,

Mera

Raat ko
Din ko
Subha ko
Sham ko
Khate waqt
peete waqt
Sote waqt
Jagte waqt

Hans hans k bura haal he
  

May, 26 2010     149 chars (1 sms)     3383 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehbooba ki ammi thi.. :-)@''
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''
1 Andha Police Mein Bhrti Hony K Lye Gya

Officer Ne Poocha Tumhein Hum Kis Liye Rakhein

Andhey Ne Foran Jawb Dya
Andha-Dhund Firing K Lye. . .


Jubse tumhe dekha hai,

Mera

Raat ko
Din ko
Subha ko
Sham ko
Khate waqt
peete waqt
Sote waqt
Jagte waqt

Hans hans k bura haal he
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
Ae item, kesa hae?Tera bot memory aa rela tha.Ita tem ho gela hai
tere ko dekha bhi ni.Akha life mei tere jesa 1 item mila apn ko, mis to karega
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gaee.
Clerk:Yahan Sign Karo.
Aurat:Kaise?
Clerk: Jaisy Khat K Aakhir Mei Likhte Hain.
She Wrote:
Faqat
Ap K
Munnay Ki MAA
Ek Line Mein Bahut Saari Kaali Chitiyan(Ants) Ja Rahi Hain...
Magar Un Mein Se Ek Chiti White Hai....
Aisa Kyun???
.
.
.
.
Kyunki Vo Chiti Vidhwa (Widow) Hai..
ek sharabi 3rd floor se niche gir gaya

log us k ird gird jama hogae
aur us se pochne lage- kya hua bhai?

wo bola-pata nhi bhai main khud abi niche aya hn...!


After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"


Ek Dost ne doosrey se pocha: Batao Nakam Mohabbat ka Anjam kiya hota hy.???

Doosrey dost ne kaha

Larka Maamu ban jata hy

Or
Larki Phuppho..,