Viraney main duya jalane se kia hoga,
Bujhi hoi raakh main aag lagane se kia hoga,
AAp ko KABZ hai isliye pressure nai aata,
AB bewajah zor lagane se kia hoga
''Agr Private Primary Student Mistake Kray To Teacher Kehta Hai K
Write An Essay On
“My Friend”
5 Times. . .
Or Agr Government Student Mistake Kray To Master Subah 8:30 Murga Bnata Hai,Or 2:00 BJAY Kehta Hai K Chalo Ab Dafa Ho Jao Chutti Ho Gai Hai.
Student Tang AA K Kehta Hai Sir 30 Mints Or Ruk Jain,
Master:KYUN?
Student:Sir [...]''
Aik Nars ka Mangaitar usay bari hasrat se:
kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare pass aata, tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata.
Nars: Tumhen mere pass koi haadsa nahi bal-k mojza hi la sakta hy, kyun k main "ZACHA BACHA" ward mein hoti hon.
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Exams ke 4 din pehle syllabus dekha to yaad aaya,
Kuch To Hua Hai Kuch Ho Gaya Hai,
Exams ke din paper dekh kar yaad aaya,
Sab Kuch Alag Hai Sab Kuch Naya Hai