A sardarji’s boy asked his dad:

A sardarji’s boy asked his dad:
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
  

May, 25 2010     114 chars (1 sms)     4065 views       Funny

more Funny SMS Messages

Press Unlock

and then *

Keypad

active.

Now Go to

Messages

& then

Inbox.

Now Select some

Gud Messages

&

forward to Me!

Logon ko msg send karne ka bhi

Tarika batana padta hai.


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top
''Arz kiya hai
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Wah Wah Wah
Teri soorat meri aankhon main kuch is tarah bas gayi!
Jaisay chotay se raksha main moti Aunty phans gayi.''
Q: watz da opposite of IIT???.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A: U U Coffee!
Friendship Is A Sea
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Go Deep In It
Go Deep
More Deep
Chal Bus kr Hunn Dubb K Mrna Ee..

THE NEWS
14 Aug 2020

Headline News
PM BILAWAL meet Presidnt ZARDARI

President ZARDARI visit neighbour country BALOCHISTAN

PAK loses Cricket series against CANADA

IMRAN khan is the leader of TALIBAN

MEERA 25th BIRTHDAY 2day

9th SEPTEMBER on death anivrsary of CHOUDHRY BROTHERS

OSAMA still WANTED

SHOAIB AKHTER hopeful 2 play in nxt MATCH

1$=420Rs

Petrol 1 ltr=1450Rs

CNG=3020Rs/kg

Gold=2000000/10g

AATA stolen frm LHR Museum

Sugar 1100/kg =P ;)
Teacher: biwi,begum,wife main kya faraq hy ?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Kuch khas nahi ye bhi ye bhi India , Baharat , Hindustan ki tarhan ek hi dushman ke 3 naam hain......!
Girlfriend Chahey
Jitni Bhi Buri Ban
Jaye,
Kabhi Us Sy Dosti Mat
Torna
Kyun k
Paani Chahey Kitna Bhi
Ganda Ho Jaye,
aag Bhujane K Liye
Kaafi Hota Hy ;-
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
Biology Teachr: Girls Can U Tel Me

Where Is Ur Heart Xactly?






All Girls Shoutd Loudly

Hamara Dil To "hAmY" K Pass Hai Madam!
Shohar: Ye Tum Mujh Ko Bhary Bazar Main "A.G"

Kyoun Kehti Ho?

Biwi: Ab Bhary Bazar Main
"Abhy Ghady"

Kahoun Gi To Kya Acha Lagay Ga... :P ;->
Aik din hum un k ghar gaye...


wo soye hoye the....


Aik din wo hamare ghar aaye...


hum soye hoye the...


Moral:-



''''JaisA kaRo gE wAisa bhAro gE..''''