BOY: Apni beti ki

BOY: Apni beti ki
BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3523 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q.What do me and a mirror have in common?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A.When we see your face we both crack up. . .
~ T r u t h ~

Of Every Ten (10)
Person
Who Talk About You
Nine (9) Will Say
Something Bad
&
The Tenth (10th) Will
Say Something Good In
A Bad Way ... ;->
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
''1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.''


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Apni Tou Paatshal
Masti Ki Paatshal
Na Koi Likhne Wala
Na Koi Parhne Wala















Ye Sab Tou Theek Hy








Par Pappu Can''t Dance Sala ... ;->
''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!