BOY: Apni beti ki

BOY: Apni beti ki
BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3526 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"

"Ek Larki Ki Dua"

Qasam Sy Hr Larke
Ko Bhula Doon Gi
Sab Hi Ki Tasweerei''n
Jala Doon Gi
Ek Tum Hi Raho Ge
Is Di Mein
Balance Dalwa Do
Tumhei''n Dua Doongi ;->
2 Dost Suicide karne gae, Pahala : "Hey Khuda muje dunia ki saari
nafrat de Pareshani de Duk de!" Dusra dost : "Abe tu maut maang raha
hai ki Reliance mai Job.
Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->
Mobiles pe ek pagal virus aya he agar 03343004071 no se koi cal aye to attend nai krna varna insan ban jao ge sialkot mei 2 gadhay insan ban gye hai so becareful
Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
KanJoOs Msg kAr
Nahin To
.
.
.
.
.
Nahin To
.
.
.
Nahin To
.
.
.
.
.
.
.
.
Teri...

.
.

.
.

.
.
.
.
Marzi naa ker...


Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)
Sardar Gifted A Card To His Father On His BirthDay With Quote On It
.
.

"Phool To Bohat Hain Par Gulaab Jaisa Koi Nahi

.
.
Mere Baap to Bohat Hain Par Aap Jaisa Koi Nahi "...:)