Thought of the day:

Thought of the day:
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
  

May, 25 2010     134 chars (1 sms)     4532 views       Funny

more Funny SMS Messages

Galat Nazar Se Dekho Ge

Tou Har Taraf Kharabi Nazar Aayegi . . .


Sahi Nazar Se Dekho Ge

Tou Har Sundar Larki

Tumhain



Tumhari




Bhabhi Nazar Aayegi . . . ;->
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Bv:
Shadi se pehle to tum mujh per bare sher kehte the!

Husband:
Ab waqt badal gaya hy

Bv:
Phir b ''JAANI'' koi sher kehdo!

Husband:
lo sunO

Jane jigar janeman

90 kilo tera wazan

Tu jo gir jaye mujh par

Mar jaonga me sanam...:-)
Once upon a time there was a sexy girl.












.
.
.
.
.
.
.
Sharm karo begharato mulk de halat
vekho te apne jazbat vekho.
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Musharraf Ne Qaum Se Khitab Kerte Huye Kaha K Pakistan Mey Buhat Jald Gurbat Khatam Honay Wali Hai........ Aur Koi Gareeb Nahi Rahe Ga....



















Sach Hi TaU Kaha Hai.....


Kyunki Sarey Garib Tau Mar Jaye Ge....



GEO MUSHARRAF.................
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->
A young frog goes 2 palmist 2 know his future...
Palmist: u wil meet a young prety girl, who wants 2 know evrythng abt U...!
Frog: Gr8! Whn n whr...?
Palmist: next year in bio lab..........
Pakistan main Police aor Wapda
ki Performance ki misaal aisi hy jaisy

Aap ne Ghar ki Rakhwali k liye
Kutta pala ho aor wo,

aap ko hi subah Shaam
"kaaty" baghair Ghar k
andar Na aany dy...=P;->
No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->