Thought of the day:

Thought of the day:
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
  

May, 25 2010     134 chars (1 sms)     4551 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
DOOR JAON MEIN RAAT KO JAB

MAA BAAP SOTE NAHI

TO BACHA KEHTA HAI


SO JAO WARNA

EK AUR BACHA HO JAIGA
aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
Ek Ladka Ghar Der Se Lauta.
Ma: Kahan The?

Beta: Film Dekhne Gaya Tha ''Ma Ka Pyar''.

Ma: Ab Upar Jake 1 Aur Film Dekh...


''Baap Ki Maar''

Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!

Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…

Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat nikal jaye gi…!
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Mulana Fazl-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Huey . . .

Reporter: Aap K Haath Main Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Aap Kia Parhte Hain Tasbeeh Par ?

Mulana: Main Ayatal Kursi Parhta Hoon

Reporter : Aap Itni Jaldi Jaldi Ayatal Kursi Parh Lete Hain

Mulana: Main Waqt Ki Kami Ki Wja Se Kursi Kursi Parhta Hoon ;->
In Our Life
Cracks May Come Between Friends..


But
Some Times



Cracks May Come As Friends


Like U.....
What''s The Difference Between P|easur & Torture.................?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
P|easure Is Thinking Of U
&
Torture Is Thinking Of U Too MucH.......... :p
knock knock!!

*who''s there??

Nobel

*Nobel who??

No Bell so I knocked..