''You are one of the most CUTE persons in the world!!

''You are one of the most CUTE persons in the world!!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
  

May, 24 2010     153 chars (1 sms)     3210 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Apne Ghar Ka
Darwaza Kandhe Pe Utha
Kr Ja Raha Tha ..

Kisi Ne Poocha
Sardar g Kithy Ja Rhy Ho ???

Sardar g Ne Kaha:
Tala Khulwane ... ;->
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
Dekh0 bacho apnay mulk k halaat.

kahin h0 rahay hain dhamakay to kahin pr rhay hain faqay.

isi lye kehtay hain



bachay 2 hi achay
A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->


Teacher : What do you call a person
who keeps on talking when
people are no longer interested?

Pupil : A teacher.
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Can You Tell Me How 1+1=11





















Because It Was

Said By Govinda

In Film Ek Aur Ek Gyara
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
It Is Very Easy
2 Eat Sweet Chocolates
Speak Sweet Words
Watch Sweet Dreams
But
Its Very Difficult
2 Find
A Sweet Person
But
I Salute U











Tusi Menu Lab e Lya ... ;->