''You are one of the most CUTE persons in the world!!

''You are one of the most CUTE persons in the world!!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
  

May, 24 2010     153 chars (1 sms)     3195 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
''''Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
Ik benam si mohabbat mere naam kerdo,
Ik subha ko milo aur shaam kerdo,
Aur sham tak mere ghar ka sara kam kerdo
''Girl to Doctor:

Last time Aap ne Mera Abortion Kiya,
To Aap BLADE Ander Bhool Gaye Thy.

Mere 10 Dost na Mard ho Gaye,

8 k Khoon Nikal Aaya

Aur

19 ki Ungliyan Cut Gaien. :-D''
DONO EYES PE

DONO CHEEKS PE

DO BAR LIPS PE

EK BAR NECK PE

DO BAR NECK SE NEACHAY

SONE SE PEHLE

-:D

LOTION ZAROR LAGANA :p


HAHAHAHAHAHAHAHA


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
SRDAR ne 1 TOTA pala
or usko
mirchain
khlata gya.

1 Month k bad SRDAR ne TOTAY se pucha:
"Mian Mithu Churi Khani"

TOTA:
"Q Salay
Mirchain Khtm Ho Gai"



Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
REPORTER: Laaluji, the poor women in bihar

dont have clothes to wear.

LAALU: U FOOL,tum FTV dekhe ho?

Rich women bhi cloth nahin pehanti hai.

Yeh fashionwa hai .
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
L . I . F . E

Is LiKe

BoX oF cHoClAtEzZz ...

BiTe InTo EaCh OnE ...

UnTiLl ,

yOu FiNd A nUt YoU |IkE ... [:
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Who Is Diplomate ? ? ?

A Diplomate Is 1 Who Forget To Wish His Wife On Her Birthday


&



Later Telss ''''How U Expect Me 2 Remember Ur B''day When U Never Look Older'''' ;->