''You are one of the most CUTE persons in the world!!

''You are one of the most CUTE persons in the world!!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
  

May, 24 2010     153 chars (1 sms)     3212 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi

To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~



Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)
HALLO, this is your mobile. There is no particular problem. I just wanted to leave your pocket, want the smell is unbearable!!!
Ba adab
Ba mulahiza Hoshiar
Begharat-e Azam
Badshah-e Kanjran
Zaleel-ul Mulk
Shahanshah-e Juwa
Sadar-e Harami

Asif Zardari
Zabardasti aa rahe Hain..:-m
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
jab hamare sar per baal hote thay
hum babar ali se ziada bakamal hote thay

patjhar aaya gulshan weeraan ho gaya
main aaina daikh ker khud hi hairaan ho gaya

angrayi leti zulfoon ke jagah
qadafi stadium ka maidan ho gaya

23 ramzan ki shab hum chat per ja baithay
aglay roz parosi eid mana baithay

ab apni tind ka bhi kia lashkara hai
baal nahi to kia eid ka chaand to hamara hai../ ;->
A cigrete shortns ur life

by 2 mins.

A beer by 4 mins,

But A lecture shortns ur life

by 1 hr!

So dont atend lectures.

Celebrating "BUNK AWARENESS"

This is How Ayesha Got Married to Shoaib on Phone.

Ayesha: Hello Shoaib, Afghanistan ka Capital Kya hai?
Shoaib: Kabul

Ayesha: Sunai Nahi De Raha hai!
Shoaib: Kabul

Ayesha: Arey baba Phir Se Bolo.
Shoaib: Kabul

And They Got Married. :-)


Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"

A Touching Love Story

A Boy n A Girl luv
each othr ...
One day they were
talking ...
Boy touchd girl''s hand n
Girl touched boy''s hand ...









Wh8 a touching story ;->