''You are one of the most CUTE persons in the world!!

''You are one of the most CUTE persons in the world!!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
  

May, 24 2010     153 chars (1 sms)     3205 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mulana Fazl-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Huey . . .

Reporter: Aap K Haath Main Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Aap Kia Parhte Hain Tasbeeh Par ?

Mulana: Main Ayatal Kursi Parhta Hoon

Reporter : Aap Itni Jaldi Jaldi Ayatal Kursi Parh Lete Hain

Mulana: Main Waqt Ki Kami Ki Wja Se Kursi Kursi Parhta Hoon ;->

Ek Sharabi 3r Flor
Sy Neechy Gir Gaya

Log Us k Ird-Gird
Jama Ho Gaye Aur Us
Sy Poocha - Kya Hua
Bhai ?

Wo Bola - Pata Nahi,
Main Bhi Abhi Neechy
Aaya Hon ;->

Indian Cricket Team
AUR
Toilet mai
Kya similarity Hai ?

?

Nahi Pata

?

Socho?

Think

?

Simple Yaar
?
"Dhoni" Yaha Bhi hai
aur
"Dhoni" Vaha Bhi Hai.
''DEKHO NA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KISI NEY BLANK SMS SEND KIYA HAI YE BHI KOI SHARAFAT HAI KYA?''
|| Height Of Coincidence ||

Ek Larka Apni Girl Friend Ki Bhen Ke Sath Date Par Gaya ... Jiss Restaurant Mai Woh Gaya Samnay Auska Bhai Auski Girl Friend Ke Sath Betha Tha
Muhabat Ho Jaye

Ya


Machar Kaaten

Anjam 1 Hi Hy.






What?








Rat Ko Neend Nahin Aati...
Hockey Aur Cricket Main Kiya Faraq Hai?

.
.

Sochoo...

.

Nahi Pata?

.

Hockey Main Pakistan Ek Ghanta Zaleel Hota Hai.
Aur Cricket Main Poora Din.
Ab Aaya Samajh Main?
TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
shama pe chala mukadma parwane ke khoon ka,
pucha gaya shama se kyun kiya khoon maasum ka,
shama boli...
parwana jawani ke nashe main jhoom raha tha,
mere agge piche ghoom raha tha,
khoon na karti to kya karti,
bhari mehfil main mujhe choom raha tha..
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
Mein yun he Ghoomta raha tere Shehar mein


WASI,



Na Kisi ne Chaaye poochi na Kisi ne Lassi.

O Ja Oye Wasi!.!''!.!