''You are one of the most CUTE persons in the world!!

''You are one of the most CUTE persons in the world!!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
  

May, 24 2010     153 chars (1 sms)     3218 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
Ek Doctor Apni Beti Ki Shaadi Kis Se Karega. . .?








Socho










Thora aur Socho







COMMANDER SAFEGUARD Se





Kyun k yehi Hai Doctoron Ki awaleen Pasand ;->


Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->
Lite can replace Sun
Parents can replace God
Daughter can replace Son
Bt nthing in d World can replace U
Because
LOCAL ITEM
No guarnti
No replacmnt
Soch us wqt meray Dil pe kaya guzra hogi
“D_G”
Jb us ne ghoom k meri taraf daikha or boli:
Ezcuze me…..
“PAd”
Ap ne maara hy?
Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
Khudi Ko Kr HaseeN Itna k KatreeNA KAIF Khud tUm Se Kahay.

>


>


>



>



>



>



>




>



"Aj Kala Jora Paa Sadi Farmaish Tay"

Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai Hm
To Aise Hi Paise Urate Hen...
S U N D A Y means,
S= Soty raho!
U= Utho dair se!
N= Nahao mat!
D= Dekhtay raho TV!
A= Aaram hi Aaram!
Y= Yaad karo sirf hum ko!
So,
Enjoy Your sunday


Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->