A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3840 views       Funny

more Funny SMS Messages



Aik pathan jub bhi wash room
jata to darwaza khol kar jata.

Kisi ne wajah pochi to us ne bataya
k usey shak hai k darwaze k neecay
wale soorah se use koi dekhta hai
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Three dreams of a man:

To b as handsome as his mother thinks..

To b as rich as his child believes..

To have as many women as his wife suspects... ;->


AN IDEA CAN CHANGE UR LIFE





But,





A woman can change your IDEA..


So,




Always change


Women
to change
IDEA(S)





WHAT AN IDEA
1frnd: Yar Shadi K 10 Sal B

Meri Mohabbat Ki Garmi

Me Koi Fark Nahi Aaya

2frn: O Really

1frnd: Yes Ye Alag Bat Hai K Meri Wife

Ko Meri Grlfrnd Ka Pata Chal Jaye

Toh Wo Mera Khoon Pee Jaye.

Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
''Kal"RAAT"
.
.
.
.
.
.
.
Buhat Dino Baad
.
.
.
.
.
Kitaab Kholi To Ehsaas Huwa???
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Ay V nai Anda Ay V nai Anda
Tay Ay V nai Anda=))''
////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->
Arz kiya hai.....
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
wah wah! wah wah!
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
ha ha ha ha.....
Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)

Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta