A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
'Katrina: Me Tuhmare liye sub chor dungi, Salman: Ami Abu? Ktrina:G Salman: Khana pina Katrina:G Salman: Friends? Katrina:G Salman: "Jo ye msg parh raha hai os" ko B?
Katrina: Zuban sambal k bat kar Salman!
Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi. Bhaiya G smile'
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)