A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3824 views       Funny

more Funny SMS Messages

GIRLS ARE LIKE...

Girls are like phones, we like to be held and talked too, but if you press the wrong button you''ll be disconnected


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<
A drunk was hauled into court. Mister,
the judge began, you’ve been
brought here for drinking.
Great, the drunk exclaimed. When do we get started. . . ? ;->
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it’s your lucky day,
I found the rubberband!
Fizayen Kehti hain Pyaar kro

Baharain kehti hain Aankhain Chaar kro

Magar Ghar walay kehte hain

Abhi Umar kam hai beta

PehLe B.COM tu Pass kro
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@
Itz tHE DaY of CakEs N CandlEs..
snOw N soNgs..
cElebrAtions N dEcoRtions..
LaughtEr N Luv..
Itz ur B''day!
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?

Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga

Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Open kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
Masha Allah

Aaj Paanchwa Roza Hy
Sehri Aur Iftari Me
Aur Har Namaz K Baad
Dil Se Dua KAren''n








Ya Allah













Asif Zardari Ko Benazir Se Milwa De ...