A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3820 views       Funny

more Funny SMS Messages

wAt iS tHe difFerEncE bEtweEn H2O And CO2??????
.
.
.
.
.
.
.
H2O iS hOt wAtEr aNd CO2 is cOld wAt3r!!!
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..
This is my leg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itne Dair Dabane ke Liye Thanks.I Feel Much Better Now... :-)
Andhe ke hath me "TORCH",
Bahare ke hath me "RADIO",
Gunge ke hath me "MIKE",
AUR AAP KE HATH ME "MOBILE"
WAH WAH Kya Zamana Aaya hai!!!
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
Raheem: (Baap) Se Abu Mjhe Moter

Cycle Le Kr Dain,

Baap Allah Ne Tangain Kis Lye Di Hain,

Raheem Ek Gaier Lagane

K Lye Or Dosri Break Lagane K Lye....! ;->


Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->

Practice makes man perfect...

Then wat abt woman??
?
?
Any guesses??
.
.
.
.
.
.
.
.
She is BORN perfect.!
Hai na girls..??? :-P
A sardar''s response to the comment, "THINK about it!": "I don''t have
to think-I''m sardar!"
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai?
Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho.....
Jab kabi b


aapki larai


10 logon se ho to




ghabrna mat


bus mujhe bula lena








b coz














ma ne kabi kisi ko maar khate nahi dekha ;->
In which case-MAN start Swetting

in 10 mins & WOMAN wan 2 go On & On..



Think..


shopping