A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3831 views       Funny

more Funny SMS Messages


New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
bhagwaan Ram aur Shyam ka color kya tha????
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Green..

Coz-"HARE Rama HARE Krishna"
Shahbaz Sharif:

Zardari Ki Beti Aj Phir Kisi K Sath Gai Hai . . .

Nawaz Sharif:

Koi Baat Nai 5 Baje Wapis A Jai Gi . . . .

Zardari:

Nai Bahi Ge 6 Baje Ay Gi Ghanta Agy Ho Gya Hai ...=P;->
ankhon mein ansoo dil bekrar hai,




arrey aaj to yaad na aa, k aaj itwar hai
Zndagi Me Agr Kch Ban Na Ho
Kch Hasil Krna Ho To Hmesha Apne Dimagh Ki Suno
Agr Dimagh Se B Koi Jwab Na Aye To
Ankein Bnd Kr K
Socho



K


Mere Pas Dimagh Hy??
Phool Main Phool,
Phool Jama Phool,
Phool Daar Phool,
Phool Hoon Phool.
Ab Isko Lafz ''Phool'' K Bagair Parho.?
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
Zindagi main 1 baat hamesha yaar rkhna
.
.
.
.
.
.

.
Train kabhi puncture nai hoti....
Apne Husan Par Itna Guroor Na Kr,

Sab 2 Din Ki Masti Hai. . .

Tera Husan Bhi Tab Tak Hai


Jab Tak FAIR N LOVELY Sasti Hai. . . ;->
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D