Ek Pathan Ne Kisi Ko

Ek Pathan Ne Kisi Ko
Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
  

May, 21 2010     197 chars (2 sms)     3118 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Sardar:Bachpan vich maa di gal suni hondi ty aj aey din na vekna painda...


Judge: Kya kehti thi maa?


Sardar: Jadoun gal hi nahi suni tay fir ki dasaan.
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
Khyal Ko Kisi Aahat Ki Aas Rehti Hy


Nigaho’n Ko Kisi Surat Ki Talash Rehti Hai


Tere Bina Koi Kami Tou Nahi


Bas Gali Wali Jamadarni Udaas Rehti Hy . . . ;-
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
I want to share everything with u
Your sadness, ur happy moments
Every single second of the day
Let’s start with
Your bank account.
SRDAR ne 1 TOTA pala
or usko
mirchain
khlata gya.

1 Month k bad SRDAR ne TOTAY se pucha:
"Mian Mithu Churi Khani"

TOTA:
"Q Salay
Mirchain Khtm Ho Gai"
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Why Do Gals Act Like Idiots ????







Who Says They Are Acting?
Why Do All Cricket Players Wear Same Color Clothes?











Coz Its A Match. Got It Man
Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.