Ek Pathan Ne Kisi Ko

Ek Pathan Ne Kisi Ko
Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
  

May, 21 2010     197 chars (2 sms)     3099 views       Funny

more Funny SMS Messages

1admi bola jb mere bchy hun gy to 1ko karachi
aur 1ko lahore chor aonga.

dosra bola wo q ?

pehla admi bola kal TV pr bta rhy thy k
bchon k drmyan wqfa zrori hy.
Teacher To Student: Kia Tum Ne Mere Diye Notes Parhey Thay . . . ? ? ?

Student: Nahi Sir . . . Main Apne Aap Hii FAIL Hua Hoon . . . ;->


(",)
_/))\_
>>

(,")
_/((\_
<<

(",)
_/))\_
>>

<('','')>
| |
_/ \_

('','')>
_/)(
<"\_

<('','')
) (">
_/ /_



Bandy Da Puttar Ban.

Nargis Da Na Ban. :-)
After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
Aapke brain ki Xray report aa gyi

10g mitti
10g knkar-pathar
25 type k kire makore
5g makri k jale n
500g bhusa

KAMAAL HAI...! MUJHE LAGTA THA K KHALI HOGA
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
DARD BHAREE POETRY ARZ HA!

DIL WICH CHUBHI SOIE
DIL WICH CHUBHI SOIE


OOEE OOEE OOEE OOEE


HA HA HA!
Mil gya

Oye hoe mil gya

O bally bally mil gya

Dhinchik dhinchik mil gya





Apne saray kaam chor k fazul sms parhne wala 1 or bewakoof mill gya..:
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
Man Tries To Throw A Lady From The Window. She Opposed.
The Crowd Shouts: Stop It, Man! The Lady Is Alive.
The Guy: This Is Not A Lady, This Is My Mother-In-Law.
The Crowd Shouts: Look, She Even Resists.
A rose Rs.7
A card Rs.25
A Lunch Rs.200
Movie Rs.150
But a Friend like u is "Priceless"
Zyada urho mut
priceless bole to "FOKAT"
Ek taaza kalaam aaya hai...
Arz kia hai...
Jis ko ho sir azeez...
Woh hum se hat ker chaley...
Hum sir phiron ke saath...
Koi sir phira chaley...
Wah wah :-"