Girl: when we get

Girl: when we get
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
  

May, 21 2010     234 chars (2 sms)     3052 views       Funny

more Funny SMS Messages

Law of Love is drived from newton''s law

Evrey bad boy Cntinues to do taram taari unless

a thapar or sandel with a force is impresed upon him by a lovly lady
Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)

.

.

.

Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P

Bari tezz hy tu? =D
I Saw A Dream Last Night That All Angels Had Died. . . .

Plz Give Me A Message . . .

That U''re Still In The World . . . :->
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Raat ko Pocha Mujhse cHanD sitaron Ne,

Tujhe BhuLa DiYa keYa Tere Jigri Yaron Ne,

Mene B Muskurate Howe Keh diYa,

Lage Honge Kamine BachiYan Phansane Main..
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.
Rule of boys: “Phulo ki mahak ko churaya nahi jata,
suraj ki kirno ko chupaya nahi jata,
kitni bhi soni ho girlfrnd apni,
dusro ki girlfrnd ko bhulaya nahi jata..
One for Physics students!!
if a man if walking down from the 3 floor to the ground floor!! what does he need??



Ans: STEP-DOWN Transformer!!
Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
So many options: Poison,
sleeping pills, hanging, jumping from a building,
lying on train tracks, but we chose Marriage, slow & sure!
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!