Girl: when we get

Girl: when we get
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
  

May, 21 2010     234 chars (2 sms)     3053 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de

Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->
Pundit:-Tumhare jeevan me 6 larkian ayengi.
Bow:Wow, kia bat hai.
Pandit:Ziada khush hone ki baat nahin hai.
1 ghar wali or 5 betiyan hain

Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
~Todays FACT~


Guinness Book Of Records
Holds The Record For
Being The Book Most
Stolen From Public Libraries... ;->
Its So Common To HEar...

How Are You ?

What Are You Doing ?

Howz Your Day??

ANy Plan ?


So I Thought To Ask

Something Different

.
.
.
.
.

Potty Kar Lii ??? ;P


Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Pathan Apni Biwi Ko Doctor Ko Dekhane Le Gaya,

Aur Dr. Ko Bohat Mara. Sub Ne Poocha:

"Kya Huwa??" Pathan: "Saala Dr. Bolta

Hy Amari Biwi Ka ''BP'' Dekhna Hy.."

Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.


Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.