Girl: when we get

Girl: when we get
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
  

May, 21 2010     234 chars (2 sms)     3044 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jony Jony
Yes Baba
Dere Is No Msg
Why Baba
Remove Ur Simcard
Quick Baba
Put Ur Cell In
Well Baba
Clap Ur Hands
Ha Ha Ha
apsa koi haseen
Dilruba o Dil nasheen


Apsey pehley kaheen





















hum ney dekhey hein kayeen
Aadat Or Ada Me Ye Farq Hai-

Road K Nal Se Paani Pina-
Garib Piye To Aadat,
Amir Piye To Ada;
Ab Sms Ko Hi Le Lo-
Me Bheju To Aadat,
Aap Bhejo To ADA
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
Fact of classroom:

Jab professor apko class se bahr nikale

TO SAMAJ LO K TARAKI KR RHE HO.

He might be afraid dat u know more than him...!!
Har khushi hasi Mange Apse,


Har phol khushbu mange Apse,


itni Roshani ho Apki jindagi mei, ki...


.




.






"khud bijali wale connection Mange Apse."
Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
''This SMS has been flagged inappropriate and may contain text or image unsuitable for public view.
Are you sure you want to see it?''
-Agr tum:
0% busy ho
32% beemar ho
14% dukhi ho
20% temtion main ho
46% tarse huay ho
48% ghabra rahe ho

to in sare no ki % hata k mila k dail kero,tumhari sari tention door hojaigi!Money back guarantee! Trykerna must hai :-)
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho
~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->