Girl: when we get

Girl: when we get
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
  

May, 21 2010     234 chars (2 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lage Raho
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Koi Kuch Nahi Kahe ga
.
.
.
Aur Kahe Ga Bhi Tou Kaunsa Farq Pare Ga.....
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Besharmo''n ki Terha Sms Receive Kerne Main....... ;->
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"


T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.
Zindagi main 3 cheezain muqadar walo ko milti hain:

eik,
Acha or mukhlis dost

dusra,
Sacha Pyar

or
Teesra....
.
.
.
.
.
.
Meetha kharbuza... ;->


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
Kajol is a terrorist and she used
shahrukh khan in 9\11 blasts!
Jimmy sher gill is his originall lover!
Now enjoy the movie "My name is Khan" :p :-D
Height Of Maska
Professor: Where Is Your Homework

Student: Sir It Tore While I Was Fighting
With A Guy Who Said You Were Not The
Best Professor In The College

Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;