Teacher: If u have

Teacher: If u have
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3864 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
After Putting Us In Fire
Of Love And You Are
Sweetly Sleeping





Nai Samajh Aai
Nalaiq ???


Ye Lo







Aggan La k Sanu Ishq
Diyan Tey Ap Mithee
Neend Sona Ae ... ;->
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Kehdo un pharno walo say,
*
kabhi hum bhi parha kartay thay,
*
jitna syllabus parh k woh top kartay hain,
*
utna tu hum choice per chor dia karty thy
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
Bhagwan to Man:BOL KIA CHAHIYE?
Man:MERI SHAADI AISH SE KARA DO.
Bhagwan:USKI 1 SAARI 1 LAC KI HAI,KHARCHA UTHA PAYEGA?
Man:KOI Solution????
Bhagwan:MALLIKA SE KAR LE………
Phoolo Me or Insaano Me
kya Farq Hota Hai,


Phool Insaano Se Zada
Khoobsorat Hotey HAin,


Lekin Kuch Insaan Phoolo
Se B Ziada Khoobsorat
Hote Hain,


JeSE K


Mein



he he he
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''
When apple is green it is ready 2 pluck n when a girl is 18 she is ready to get a...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SHINAKHATI CARD
Hamaisha ghalat hi sochna..