Teacher: If u have

Teacher: If u have
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3860 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
Sardi Ka Zaman Hai . . .
Mausam bhi Suhana Hai . . .
Ek Dou Sms Tou Ker De Ae DOST
Kia Balance 2008 Tak Chalana Hai . . . ;->
Positive Thinking:
Poem: little bird in the sky,dropping potty on ur eye,
you dont worry,
you dont cry,
Thank to god..that elephant dont fly..
A Boy On Date Wid A Gir On BMW

Boy Said: Jaan . . Mene Tum Se Ek baat Chupai K . . . I''m Married . . .!!!

Girl: OH GOD Tum Ne Tou Mjhe Dara Hi Dia. . . Main Samjhi Ye Car Tumhari Nahi hai . .
Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
''1 sharif admi shadi ke bad apni bv se bola:
Ajse tum hi meri zenat ho, izat ho, tamanna ho
Bivi:Mere lye bhi aj se ap hi Mohsin ho,Irfan ho, Zubair ho,Imran ho.''
What''s The Benifit Of
"Love At First Sight. . . ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

It Saves Time . . .
What husband calls their Wives??????
1st year Barby Doll..........
2nd year China Doll.........
3rd year Baby Doll.........
............&.............
4th year PanaDoll.............
..............HAHAHA...........
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Agar train kee patree par aag lag jaye to tum kya karo ghey?




Budhu agar aag lagti to kya sirf patree ko lagnee theee!
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…