Teacher: If u have

Teacher: If u have
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3897 views       Funny

more Funny SMS Messages



Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P
Friedship is just like wine.. as it gets older it gets sweter.. just like you and me.. you are gettind older and i am getting sweeter
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
"JHOOM RE"
Ek sahab nAshay me LarkhratAY hUay fOOT paTH per JA rahay thay..!

Pol¡CemAn nE Roka oR poocha:Tum Jantay hO mA¡N Kon hoON?

Nashai Sahab Ne Gor Se Dekha oR kaha:NAHI...!

Haan agR Tum ye Bta Do k Tumhara ghar Kahan hai?

TO mAIN tumhaien tumharay ghar Tak Chor Aaon ga.
i hide my tears when i say your name but the pain in my heart is stil the same.though i smile and seem carefree theres no1 who misses u more than me!!


All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
Can You Tell Me How 1+1=11





















Because It Was

Said By Govinda

In Film Ek Aur Ek Gyara



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
Yaaar T.V chck Kr
Parvez Musharraf Ne Duubara Wardi ChahrhaLi Hy



Ek Aur Bana Dya



Happy April Fool In Advance ;->
A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
Kaha Gayab Ho Gaye Ho Saray ...

Koi Sms Koi Bhi Nahi Karta

.... .... .... .... .... .... .... ....

Cyber Crime Ordinance Abe Lagoo Nae Howa :S