Pehle chitthi ke badle taar ata tha

Pehle chitthi ke badle taar ata tha
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
  

May, 19 2010     139 chars (1 sms)     3487 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
Dedicated to all Girls

"LARKIYAN"

Kabhi Maum Ban K Pighal Jati Hain
...Kabhi Suraj Ki Tapish Se Jal Jati Hain

Yeh Larkiyan Kitni Ajeeb Hoti Hain
Sambhal Kay Chalain Phir Bhi Phisal Jati Hain

ALLAH Ne Rakhi Un Main Aisi Mehek
Jis Sanchay Main Chaho Dhal Jati Hain

Kabhi Zara Si Baat Par Kar Laiti Hain Aankhain Namm
Tu Kabhi Pahaar Se Ghum Par Bhi Sambhal Jati Hain

Itni Sada Kay Apni Hi Bewaqti Par
Sabar Ka Thaam Kar Daman Behel Jati Hain
poonam ki rat mein chand badal jate hai,
waqt ke sath insan badal jate hai,
sochte hai ki aapko tang na kare,
par sochte-sochte plan badal jate hai.
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi
O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Very Strange . . .

Sindh , Punjab Aur Balochistan
Ka
Cheif Minister

Hota Hy















Jab K N.W.F.P
Ka

"Hoti" Hy . . . [,"]
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
An MBA Student to a Sweeper:
"Mere Pas Degree Hai,Knowledge Hai, 4 Logon Mein Izzat Hai.
Tere Pas Kya Hai?"
.
.
.
Sweeper Proudly replied:
"Mere Pas Job Hai"
Shrminda Tb Nhi Hoty
Jb Zuban Se Buri Bat Nkal Jaye
Or Shrmnda Hm Tb B Nhi Hote
Jb Dil Se Kisiki Yad Nkal Jaye
Arey
Shrmndagi To Us Wqt Hoti Hy
Jb Shadi Me Khamoshi Ho
Or
ZOR SE PAAD Nkal Jaye :P ;->
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
Ppl Say
A Kiss Is On HEAD


A Sweet Kiss On CHEEKS


A Passionate Kiss On LIPS


A Romantic Kiss On NECK


But

Seriously HOtest Kiss Is On



















Iron
JuzZz Try It...... ;->