Pehle chitthi ke badle taar ata tha

Pehle chitthi ke badle taar ata tha
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
  

May, 19 2010     139 chars (1 sms)     3496 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)
Wife: Yester-Night I Saw A Dream

That U Were Sending Me

Jewellery And Clothes!

Husband: Yeah, I Saw

Ur Dad Paying The Bill !!!
If You Find A Cute Friend ...

Hold Him With Both Hands

Bcoz

A Gud Friend Comes Once In A Lifetime ..



Ok




Ok






Ab Chorho B, Mjhe Der Ho Rahi Hy ;->
Aik dafa MIRZA GHALIB
bathroom gaye tu un ko apnay mehboob ki yaad i.

Unhone ne foran aik sher kaha,


"Ankhoon main hai tera aks,



Aur hath main hai "LUX"
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
You are a DOG…
D = Darling
O = Of
G = Girls
Now u r smiling na?
Am i right??
Tu sach mein kutta hai
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
Maths Teacher asked ALI : if u have 12 choclates

and

u give 5 to sarah.
3 to sadaf
and
4 to Sonia
than what will u get?


Ali replied: 3 NEW GIRL FRIENDS !!
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
Research K Mutabiq
Larkia''n Larko''n Se Zyada
Mehanti Hoti Hyn








Kyun k










100 Me Se 10
Larkia''n Naturaly
Khubsurat Hoti Hyn

Aur Baqi



Apni Mehnat Se ... ;->
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Height of Love

when you learn that you are dialing your lovers number when you are asked to dial Plumbers NO