Pehle chitthi ke badle taar ata tha

Pehle chitthi ke badle taar ata tha
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
  

May, 19 2010     139 chars (1 sms)     3479 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai.
I need you....






I love u....




I can''t go anywhere without u...




....oh my lovely..



Shoes!
'''''''' ''''''''

__| | | |__
(___,_)(____,_)
RAJUS''s wife-agar main kho gayi to tum kya karoge?

RAJU-main TV aur paper me add dunga ki jaha kahi bhi ho.....KHUSH RAHO
Teacher asked pathan "if u dial 51 then what will happen.?"
..
.
.



Pathan: "Police Jeep Will Come, in Reverse Gear..
Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
Teacher:Who Was The 1st Man?

Student:Adam.

Teacher:N The 1st Woman?

Student: Umm..Madam.

Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
''1 admi apni biwi ko dafna k ghar aya to ASMAN per bijli karakne lagi or toofan aa gaya
admi asman ki taraf dekh kr bola lagta hy

"POHANCH GAI"''


Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya