Pehle chitthi ke badle taar ata tha

Pehle chitthi ke badle taar ata tha
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
  

May, 19 2010     139 chars (1 sms)     3481 views       Funny

more Funny SMS Messages

If U R In A War,

Instead Of Throwing A Hand Grenade @ D Enemy, Throw One Of Small Pumpkins.

May B It''ll Make Evry1 Think How Stupid War Is
N

While They R Thinkin, U Can Throw A Real Grenade @ Them ... ;->
A man walks into a barber shop and asks; "how much for a hair cut?" The barber said $12.50. The man asks; "and how much for a shave?" The barber said $1.50. The man then says SHAVE IT ALL.
Salesman ; This Computer Will cut your work Load BY 50%

..

...


...


...


...


...


...
Sardar
GREAT
Oye Menu Te 2Dede...;)
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
pAtA hAi kiA...








chAlO rEhnAy dO....bAchu kO btAnAy wAli bAat nAhi hAi...
"Job in Trafic Police"
The candidate must have the following qualities.

1-Behviour: battameez
2-Weight:Minimum 105 kg(125 gharri par aik hee purra aaye)
3-honesty: chalan kam kattey (oooper sey paisay ley ley)
4-looks: koi b ho(konsa behaviour pe farq pardna hai)

Yaar sunehri mauqa hai haat sey mat ghawana tum mein to iss sey b ziada khobiyan hein.
Rangeet Singh tells his girlfriend," tommarrow come my home, No One will be at home,
Next Dat she goes there and found the door Locked.
There Was No One at home Hahaha
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
Boy: I LOVE U...

Girl: ME TOO...

BOY: How much u do u love me???

Girl: As much as u do...

Boy: "U CHEATER...I THOUGHT U REALLY LOVED ME"
Kise ki zulf Paryshn kise ka daman chak''''

SMS ko bh log karobar banye phrty han