What is at the end of "everything" ?

What is at the end of "everything" ?
What is at the end of "everything" ?


?
?
?
...
...
...
?
?
?


The letter g
  

May, 19 2010     91 chars (1 sms)     2952 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q) Why did Inzamam retire from cricket ?


A) Because he has got the exclusive
rights for Priya Gold Biscuits in Pakistan - Haq se Maango.

U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)

Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
Aapki Aur Aapki Poori Family Ki Next Week

Hamare Ghar Daawat Hai...

Ammi To Mana Kar Rahi Thin K

Aatta Chawal Gosht Sab

Mehenge Ho Gaye Hain...

Magar Maine Unse Kaha K

Aane Wala Apna Rizq

Saath Le Kar Aata Hai...

To Apna Khana Saath Le Kar

Aana Waise Hum

Log Biryani Shoq Se Khate Hain...OK...
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
Musharaf ki car k neechay aik kuttay ka bacha aa k mar gia..
He stopped the car and told the driver to find the owner so he can give compensation..
The driver got down to look for the owner..
When he came back he had alot of rose garlands around his neck..
Musharaf was surprised n inquired about it..
Driver replied "i only said i am Musharafs driver, kuttay ka bacha mar gia hai.. Whoever heard this, embraced me and put a rose garland around my neck". ;->
A Sardar & his wife were waiting for train
itne main KHYBER MAIL aa gaye
Sardar bhag k train mein charha
or
apni wife se bola
jab khyber female aye to tum bhi ajana
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set Dia.

Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Set Ki Keemat Kia Hay?

Chour Ne Jawab Dia....

Teen Sal Qaid-E-Bamushaqat.
If i had A Camera..
I Would Snap Ur

Every Moment
Every Smile
Every Memory
& Keep them in my Kitchen
.
.
.
.
to Scare Rats n Cockroachs! ;)
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ..