An Accountant

An Accountant
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
  

May, 17 2010     122 chars (1 sms)     3436 views       Funny

more Funny SMS Messages

*2007*
Dolha jahaiz mein Car, AC mangta tha.

*2008*
Dolhe ne jahaiz mein Aata, Gas Cylindr or Generator mang lia.

waqi..

farq tu para hai

GEO musharaf !

Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)
Ek couple date pe tha, Dad ne

dekh liya !!!

Dad ne call kiya..beta kaha ho ...?

Beta := exam dene aaya hu !

Dad := "par dhyan se, agar es

exam ka result aa gya to jan se mar dunga
a boy in love with a girl, continue to be in love with her and a girl
in love with a boy, continue to be in love with him, untill on unless
any external agent(brother or father of the gal) comes into play and
break the legs of the boy
DONO EYES PE

DONO CHEEKS PE

DO BAR LIPS PE

EK BAR NECK PE

DO BAR NECK SE NEACHAY

SONE SE PEHLE

-:D

LOTION ZAROR LAGANA :p


HAHAHAHAHAHAHAHA
Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..
Boy: Papa Sach Or Raaz Me Kia Farq Hai?

Papa: Tum Mery Bety Ho Ye Sach Hai,
Tumhara Dost Arshad B Mera Hi Beta Hai
Ye 1 Raaz Hai ;)
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?
Dont give importance to MONEY

Bcz

It can give u


BED
but not SLEEP

BOOKS
But not BRAIN


CLOTHES
But not BEAUTY


LUXRIES
But not HAPPINESS



so





Transfer it to my account...