An Accountant

An Accountant
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
  

May, 17 2010     122 chars (1 sms)     3440 views       Funny

more Funny SMS Messages

GirlFriends r Appetizers....
Taste Gud Any
Time

Misteress r Tomyams.... Hot & Spicy,

Eaten Frequently

Wives r Maggie....

Eaten When There''s

Nothing To Eat ;->
>






>







>






>








>







>









>









>






>



This is nOT msg endigz...
Neechay 2 Line mazeed khali hy mere dost...
A Punjab Policeman notices his wife stealing Rs 500 note from his pocket

Says to his wife"I caught u red handed"


Wife take him to the corner and says"Ghar ki baat hai 100 rupey may nipta lo"
~> Teacher: what is meant by
"I MISS YOU"

.

.

.

.

~> Pathan: Is ka matlab hai
"Mein tumhari miss hon!
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??


Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?

Sardarji: Marjava & Mitjava


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey? Santa: Nahin, pehchan lengey.
An application:
Dear sir,

Arz way k ajj kal mera school vich Dil nai lagda,
te raat nu neendr v nai aandi,
kyun k school vich kurriyan bohat ghat ne,
Te meri class vich te ik v nai,
te jairriyan ustaniyan ne,
oh sab ehniyaan kojiyan ne k veikhan nu Dil nai karda,
te madam v koi khaas patakha nai,
hor nai te kuj "kam vaaliyan" hi sohniyan rakh lavo.
Tuhadi Mehrbani hosi,
Urs faithfully,

ROSHAN KHAYAAL STUDENT"
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...
jab se Parvez Masharaf
sadar bana hey.


myri os se nahi banti hey es lia na wo mojee msg karta hey na mey os ko
sms karta hou.








HA HA HA HA HA HA HA HA HA