An Accountant

An Accountant
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
  

May, 17 2010     122 chars (1 sms)     3443 views       Funny

more Funny SMS Messages


Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->

Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..


Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)
The Statement Below Is True ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"cErTiFieD ...

AbSoLuTe ...

StUpId " ;->
Batain wo konsi Vegetable hay
Jis me Taala Or Chabi dono ata hain.?
It's A Challenge

Answer :

Lock Key
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.

Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter
Teri Dosti Main Deewane Ho Gaye,

Tujhe Apna Banate Banate Begane Ho Gaye,

Pukaar Le Ek Baar Pyar Se Mere Dost,

,
,
,

Bandar Ki Awaaz Suney Zamane Ho Gaye.
Insan ki success uski pehli girlfrend ki waja se hoti hai ..




or baki girlfrend uski success ki waja se hoti hain :p
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
Na Barish



Na Toofan




Na Bomb Blast




Na Strike




Na Jalse Juloos




Na Muzahiray

.

.

.

.

.

.

.

.

Pata Nahi Karachi Ko Kis Ki Nazar Lag Gayi Hai..... ;->
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U