An Accountant

An Accountant
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
  

May, 17 2010     122 chars (1 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

2011 is coming

Wish u a very
Happy new year
Valentine’s day
Basant
23rd march
14 august
Eid ul fitr
Eid ul azha
Friendship day
Mother, father
Dadi, dada
Nana, nani
Children’s day
Happy b’day
365 good mornings
After noons, evenings’
& nights

Roz roz ka drama nahi
Hota mujh se
Ab pura saal mat kehna
SMS nahi kia
Bhai Call me fast aik bt krni hai zaruri. W8ng


















Malom tha kanjos Nechay aa jayga par call nhi karyga.
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
A boy on date with girl hn BMW jan mai yum sy 1 baat
chupai
.
k I''m already married.

GirL:oh God! Tum ne tu dara he diya.

Main samjhi ye car tumari nahi..;->
''Pehle hath pe
Phir hont pe

Phir ankh pe
Phir gal pe

Aur phir nak pe


?
.

.

?




KISSSSS





Qadar MAKHIYAN Tang Karti Hain GARMI Main.. Safiullah''
Pakistani American Se:Tum Choron K Sath Kaisa Sulook Krte Ho?

American:Hum Un K Sath Boht Acha Sulook Rakhte Hain,
Un K Khanay Peenay Ki Har Cheez Ka Khayal Rakhte Hain

Pakistani:Ha Ha Bas Ye To Kuch B Nai,

Tum Abi B Humse Peechay Ho,

Hum Log To Choron Ko

PRESIDENT Bana Dete Hain!
May our friendship turn into silver

silver into Gold...

Gold into diamonds...

And

May our diamonds be forever....

then we will sell it OK?

fifty-fifty ;->
Land lord:Ok,I give you 3 more days to pay rent.
Tenent:Right sir,I select the days of Diwali,
Holi
and
Christmas
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
MOTOROLA K Add Mai ADNAN SAMI K Liye Kya Message Hai..?



.


.


.


.


.


.


.


.



HELLO MOTO... ;->

KArAchi RoCk3rS
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time