Sirf Pet K Dard Pe

Sirf Pet K Dard Pe
Sirf Pet K Dard Pe Nikal Aaye Hain Aansu Pappu,



Qabz Ka Aalam To Abhi Ap Ne Dekha He Nahin.!! ;->
  

May, 17 2010     108 chars (1 sms)     3624 views       Funny

more Funny SMS Messages


GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.
Arz kia ha..

Karachi main agar agaye talibaan..

Wah wah..

Kia arz krdia ha mene

karachi main agar agaye talibaan,,

to kesi lage gi burqay main shiri rehman.
Why does Waheeda Rehman never changes her saree in the film GUIDE?




think...........





Coz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Dev Anand says: O mere humrahi, meri baanh thame chalna, badle duniya SARI, tum na badalna............;->

Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega!
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone

and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.

.
.
Boy(after long thinking)

“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH”
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
Pathan ka shair:
Na Botal main,Na jaar main.
Na hotel main na Bar main.
Na bike peh, Na car main...
Na Ishq mein, Na pyar mein.

Jo maza hy "NISWAR" mein.
BaChA: YeH TeRa PaKiStAn hAi yA mErA PaKisTaN hAi?
PAPA: bEtA nA yEh TeRa PaKiStAn hAi Na yEh MeRa PakiStAn hAi, yE uS kA PakiStAn hAi jO SaDDaR-E-pAkiStAn hAi
Sitaron se aagay jahan aur bhi hain..
Parosan ki do Larkian aur bhi hain,..
Tu Nadan aik Biwi pe tik gaya hai..
Shariyat main 3 Biwiyan aur bhi hain.
How to grow up a baby 2 make it absoulte charming, smart, good looking, truthful n extremely intelligent kid ?
.
.
.
.
.
.

ASK MY PARENTS. :)