Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki

Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
  

May, 17 2010     95 chars (1 sms)     3525 views       Funny

more Funny SMS Messages


''Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Some say you are ugly.
Some say you are jungly.
Some say you are pugly.
But
I say you are lovely.
Punjabi tarjuma of baby baby yes mama.


Kaki kaki
Han baybay
Phak lee chenei,
Na babey
Jhoot mardi
Na babey
Lawan juti
Na babey
Khol botha
Ha ha ha...
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
Asif Zardari ne
Islamabad men
Nawaz Sharef k
Sath MilKr
Coca Cola pi
Or Nawaz Sharif
ne Kaha K Judge
Kab Bahal Hongy?

To Zardari ne Kaha







BRRRRRRRRRRR!!
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
Madhuri

Bipasha

Mallika Sheravat

neha dhupia

Rani mukherji

isha deol

twinkle khanaa

“sabhi ki or se tume Rakhi ki bahut badhai.....“
Why isn''t Akshay Kumar''s wife
not a big star as he is?






bcoz



Twinkle Twinkle ''little'' star.!
Hamari life us waqt
complete hoti hai,

jab ap ho or mai ho,

or humary,

Choty choty

pyary pyara

sweet sweet

cute cute

nanny munny

shararti shararti

!Sms!Hon!
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!