Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki

Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
  

May, 17 2010     95 chars (1 sms)     3522 views       Funny

more Funny SMS Messages

Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Aj
Meri
Sim
Ka
Birthday
Hai.
Ap
Chahein
To
Gift
Samajh
kar
is
mai
100 Rs
Ka
Balance
Dalwa
Sakte
Hain
ALLAH
Ne
chaha
To
Aglay
Maheene
Phir "Birth Day"
Manain gay
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.
Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!

Me kese meethi baat karun...
Jab meethi cheez khai nhi!

Ye Chanda kesa Mamu hai...
Jab ammi ka wo bhai nhi!

Q lambe baal hain bhaalu k?
Q uski tind karai nhi?

Kya wo b ganda bacha hai?
Ya jungle me koi Naai nhi?

Naani k husband jab Nana hain,
Or Daadi k husband jab Dada hain,
To q Baji k husband Baja nhi?

Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->
Gabbar: Aare o sambha! yeh sms padhnewala insaan hai ki bandar?

Samba: Sarkar agar reply kare toh insaan nahi toh bandar.
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
wife was about to give birth to a baby.

husband: If it looks like u, it would be great.

wife: If it looks like u, it would be a miracle.


What is the difference
between "A
Locomotive Engineer"
& "A Teacher" ?


.

.

.

.

.

.

.

One Minds The Train,
Where As
Other Trains The Mind...
;->
1 Frnd:Yar Me Jis Larki Ko Chahta Hun,Usne Mujhse Shadi Nhi Ki
2nd: Tumne Usy Bataya K Mera Chacha Karorpati Hai
1:Bataya Tha

2:Phir

1: Ab Wo Meri Chachi Hai.


Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)
Your love makes my days Happy and bright, Into my world you
Brought pure delight Joy beyond reason You"ve given me,
Our love is true This I can see.Happy Anniversary