Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki

Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
  

May, 17 2010     95 chars (1 sms)     3521 views       Funny

more Funny SMS Messages



Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
1 chutki

NASWAR

ki qemat tum kya jano

Pathan k sr ka taj hoti hai1 chtki

NASWARH

ar pan ki dukan pe aam hoti hai1 chtki

NASWAR

Sasti se sasti or mehngi se mehngi hoti hai1 chtki

NASWAR

Difrent green color main dastiab hoti hai1 chtki

NASWAR

Har jaga beth kr lagai jasakti hai1 chtki

NASWAR

Nashe ki shuruat hoti hai1 chtki

NASWAR

Plastic & rubber band ka sath hoti hai1 chtki

NASWAR

Pathan ki pukar

Khane ko tayyarAur kuch nahin bas1 chtki NASWAR ;->


Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain.
The latest slogn of boys:
Pakistan is our nation
Girls are our Destination
Dating is Our Occupation
Flirting is our Profession
Leave about Education

New Style Of Proposing:

Boy: Can I Take Your Photo?

Girl: Why?

Boy: Just Wanted to Show My Children
That How Their Mom Looked in her Younger age.
Sooo Sweet.
Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
once there was a crow,
nashe wich betha se oh,
usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
ik chidi rahi c ro,
crow ne ched diti c oh,
chidi de piyo ne fir kutteya crow,
crow sharminda gaya c ho,
hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- PEG LA KE KISI DE DHI BEHAN NU NAA CHEDO...
Ek Fauji Ki Mehbooba Nurse Ban Gayi
Tou Fauji Ne Us Ko Khat Likha
''''Darling Mujhe Ye Jaan Kr Bohat Khusi Hui K Tum Nurse Ban Gayi Ho. . . Me Khda Se Dua Krta Hoon K Kisi Haadse Me Zakhmi Ho Ker Tumhare Hospital Pohanch Jaon''''

Kuch Din Baad Mehbooba Ka Khat Aaya
''''Haadsa Tou Nahi Ko Mau''jza Hii Tumhain Mere Paas La Sakta Hai Kyun K Meri Duty METERNITY HOSPITAL Me Hai'''' ;->
''''Gham ME B MAZA ATA HE,,
Gharibon k ghar bhi khuda aata hai,,
hum to aap ko roz sms karty hain,,
Ek ap ka sms jo worldcup ki tarah har 4saal baad aata hai''''
Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->