Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki

Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
  

May, 17 2010     95 chars (1 sms)     3533 views       Funny

more Funny SMS Messages

Principal 2 Students:

U People Must Sleep Atleast 7 Hours A Day.

Students:

Impossible Sir!

College Is Only For 6 Hours!
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
Its God''s responsibility to forgive the Terrorist Organizations.

Its our responsibility to arrange the meeting between them and god.

PaKisTan Armed Forces ;->
''Jo log garm pani m ''Elfy'' dall k nehatey hain
"Faraz"
Wo log kabhi toot k bikhra nhi krtay

Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
( SHORTEST JOKE )

Fan 2 FIlmstar Meera: " HAPPY BIRTHDAY "

Meera : " SAME TO YOU "
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai

Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.
''Wafa usS zmanay ki baat hai SAQI,

Jab bottle 7 aur petrol 57 rupay tha.''
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''