Galt Fehmi

Galt Fehmi
Aj phir Hui Titli Ko Ghalt Fehmi logo

Smjh Kr Gulab Ka Phol,
Mere rukhsar pe a bethi :D
Good evng :p
  

Feb, 10 2015     102 chars (1 sms)     10130 views       Naughty

more Naughty SMS Messages

Water Is So Precious,
So Plz Send Dis Msg To As Many Frnds As Possible With Dis Slogan:
SAVE WATER!

SAVE WATER!

SHARE SHOWER WITH NEIGHBOUR''S DAUGHTER!! ;->
A married woman sat and watched quietly as robbers took away everything in her house.

As they were leaving, she cried out:


WHAT ABOUT THE RAPE ?????. . . ;->
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada? Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar karna photo leni hai.
Musharraf Is Good For Economy . . .

He Has Silver In His Hair

Gold In His Teeth

Stones In His Kidney

Steel In His Knees

Sugar In His Blood

&

Gas In His A** . . .
Eik Piyari Si Surat,
Eik Masoom Sa Chehra,
Thodi Shahrarat,
Thodi Mohabbat,
Thodi Masti,
Thoda Maza,
Jiski Piyari Har Eik Adaa,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uska Sms Parhne Ka Shukriyaa..........!!
Pehlay Baahon me Lena

Phr Seene Se Lagana

Phr Methi Methi Baty Krna

Phr Khoob Kiss Krna

Phr Bister Pr Litana
.
.
.
.


Kita Mushkil hay
Bacchon ko Sulana.
Kissing is like real estate.


The most important thing is




location,
location,
n location! ?
tere dar pe sanam hazar bar aen ge

wah wah
tere dar pe sanam hazar bar aen ge


bel bje ge or bhag jaen ge.
Clas Mein Teachr Bachhun Ko Smgha Rhi Thien K ,

Kaise Asman Se Frishtey Aatey Hein Ar Ap Ko Chotey Chotey Behn Bhai Gift Krte Hein.

Clas Mein Bethey Huay Aik Bachey Ne Apne Dost Ki Trf Dekha Ar Bola

"Kia Khayal Hai Madam

Ko Asal Bat Bta Na Di Jaey"...
3 FEELINGS
what is the diference b/w stress,tension & panic?
Stress is when wife is pregnant,
tension is when girlfriend is pregnant &
panic is when both r pregnant

FlaMeR
aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay
Saas : Beti Aaj Se Tumhara
Ghar Yehii Hy
Aaj Se Tum Mjhy Ammi Aur
Apne Sasur Ko Abbu Kahogi…

…Shaam Mein Us Ka Husband
Ghar Aaya Tou Boli

“Maa
Bhaiya Aa Gaye ..” =P =D