aik aadmi k ghr k samne

aik aadmi k ghr k samne
aik aadmi k ghr k samne gdha mra hu pra tha!

Usne Muncipal commeitte ko fone kya or kaha k mere ghr k samne gdha mra pra he uthwa len!

jwab mila k wahin dfun kr do!

Us aadmi ko ghussa to buhat aaya pr tahammul se bola: G me dfun krne lga tha mgr
.
.
.
.
.
mrhoom k bachon ko itlaa ko krni thi na...!!
:)
  

Oct, 01 2014     310 chars (2 sms)     4456 views       Funny

more Funny SMS Messages


Mathematician
Marries A Girl
After Marriage She
Asks Him: How Do I
Look ?

Mathematician:
Tan C / Sin C =
Sin C / Cos C . Sin C
= 1 / Cos C
= Sec C ... ;->


Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Happy mirasi day
:)
Ye msg usko bhejo jo apki nazr mein dunya ka sb se bara mirasi ho.

Mene to bhej dia ha.ab mujhy send kr k mirasio wali harkat mat karna :)
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
ShoHar Shadi k bad apni biwi se bola...

''Aj se tum he meri zindagi ho,
pyar ho,
tamanna ho..!

Biwi- Mere liye b aj se aap he SaiF ho SHaHrUkh ho AuR SaLmaN ho... ;->
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!
Difference Between Pati & Gadha.

ANS:Pati Gadha Ban Sakta Hai,

But Gadha Itna B Gadha Nahi K Pati Bane!!
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)