aik aadmi k ghr k samne

aik aadmi k ghr k samne
aik aadmi k ghr k samne gdha mra hu pra tha!

Usne Muncipal commeitte ko fone kya or kaha k mere ghr k samne gdha mra pra he uthwa len!

jwab mila k wahin dfun kr do!

Us aadmi ko ghussa to buhat aaya pr tahammul se bola: G me dfun krne lga tha mgr
.
.
.
.
.
mrhoom k bachon ko itlaa ko krni thi na...!!
:)
  

Oct, 01 2014     310 chars (2 sms)     4460 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz Kiya Ha

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Wah wah

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Laa.do k lashkaraee
Jagg magg kapre sarae;-
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
sms

sms


sms

sms



sms

sms

sms

sms






now dont ask me 4 more sms ...

appna raag aap jamaoo
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
Woh choom lain ek bar to aati nahi neend

unki awaz suntay suntay raat jati he beet

iss liye kehta hun k ye risk na uthaoo



"MORTIEN JALAO MACHAR BHAGAO"
Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah

Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah


Fir Bhage Tum

Aur

''RAB NE BANA DI JODI''
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)