Itni pyar bhari nazron se

Itni pyar bhari nazron se
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
  

Jul, 22 2014     122 chars (1 sms)     4765 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ullu ke pathey

Kutey k bachey

Gadhey ki aulaad

Saanp ke sapolay

Bhains ke bachray

Bakre ke maimney






Sab kitne chote chote aur cute hote he na
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya

Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->
Height of secrecy...


Tushar kapoor pays the producer 50 lacs for taking him in films..lol
Whtz The Difference b/w Hockey n Cricket?
.
.
.
.
.
Hockey Mai Pakistani 1 Ghantay Mai Zalil Hotay Hain
Jab Ke Cricket Mai 6 Ghante Lag Jatay Hain
Sultan Rahi:
Oye, mere boovay aggay potti kinnay kiti ae.....?


Mustafa Qureshi:
Tez aai c shoniya, nikal gai thaa kar k.... =P ;)
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 ke pehle?
Samba: 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata>
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
''Mujhe apki 10 aadatien boht achi lagti hain....

1. Ap khubsurat aur nek dil insan hain,

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.




BaaQi mazaq kal krenge...''