Itni pyar bhari nazron se

Itni pyar bhari nazron se
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
  

Jul, 22 2014     122 chars (1 sms)     4766 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Whenever i want youe presence, I read ur sms
Whenever I want to see you, I close my eyes
Whenever I want to hear your voice,
I throw stone on dog!!''
ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se
Raat ko ek larki ne car ko rukne ka ishara kia , car kareeb aa ke ruki tu larki boli " i am sorry main samjhi taxi hai"
car wala bola " main bhi yehi samjha tha
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->

Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
Hamari life us waqt
complete hoti hai,

jab ap ho or mai ho,

or humary,

Choty choty

pyary pyara

sweet sweet

cute cute

nanny munny

shararti shararti

!Sms!Hon!
There Is A Master Blaster Block Buster Film "SANWARIYA"..
And We Present In Pakistan Name "BANDARIYA"..
So The Tittle Song Like This...
Pinjre Main Bithake,
Patton Se Saja Ke,
Kutton Se Bacha Ke,
Le Jayega Aik Din Zoo Se Churake Jiyaaa...
Bandariya Ha Ha Ha Ha...
Bandariyan Ho Ho Ho Ho...
Bandariyan Hooooo Bandaariya...
''Wafa usS zmanay ki baat hai SAQI,

Jab bottle 7 aur petrol 57 rupay tha.''

Jab Dushman Tumhain DhutkaR De Aur DhakkEy De kR Ghar se Nikal De t0u Tum Haar Na man0 Balkey

Balkey

UsKi

BACHI Phansa kR Badla Lo...!


- Waliam MaliK ;-


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->