Brain is the most

Brain is the most
Brain is the most outstanding organ it works for 24 Hours 365 days right from the time of birth but stops only when we enter th Exam Hall...

Dhoke-Baaz:-D
  

Aug, 10 2013     156 chars (1 sms)     5435 views       Exam

more Exam SMS Messages

Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...
Atif Aslam Live In An Exam

Kuch Is Tarah...
Teri Copy, Meri Copy Se Miladay,

Answer Teray...Saaray Mujhay
Paper Pe Chapa Day,
Tu Her Ghari Her Waqt Sir K Sath Raha Hai,
Han Yeh Jism Bloody
Fool Abhi Kaanp Raha Hai,Jo Solution Hain Ye Teray.Unhain Tu Mera Pata Dy!
Kuch Estrha Tera Paper
Mere Paper C Milade
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..
Yeh student ki pehchan hai.
Hath mein cigret mun me pan hai.
Mashoor ye shetan hai.
Yeh student ki pehchan hai.

Parhna isay ata nhi,
Class me kabi jata nai,
Canteen iski jan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Jalso me sab se agay hai,
Naaro me sab se agay hai,
Imtehan me naqal iski aan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Larkio k pichay para hai,
Jo larki ghusa ho jaye zara,
Tab yeh uska banta bhai jan hai,
Yeh student ki pehchan hai
Teacher:
pani ka formula batao
student:
h2MgClNaClHnO3H2SO4.
Teacher:
stupid,ye kia hai??
student: sir ye selaab ka pani hai
Result Aa Gaya

























Aisa Majak Engg Students K Sath Na Karen.
Janlewa Ho Sakta Hai

Student Union Dwara Janhit Me Zari..!
~ MY SECRET OF SUCCESS ~

1: Kabhi top na karo verna log tum se jallney laggen gen.

2: Humesha late class mein jao is tarah har teacher tumhein yaad rakhe ga.

3: Agar cheating ka chance ho to kabhi parh kar na jao.

4: Ziyada parhney se time zaya hota hai aur time zaya karna gunah hai.

5: Kabhi viva na do Kyun Ke beizzati ke Do(2) number se izzat ke Zero(0) ache.

~BEST OF LUCk~ ~~
Lets Play A GAME..

Its Very Interesting..

Ready?

3

2

1


START..

Kia Start?

Kameenay Parh Lay
Her Waqt Khelne Ki Pari Rehti Hai.

Exams Horahe Hain
What’s Fear ?

Fear Is The Deep Wrencthing Feeling In Your Stomach

When Pages Of Ur Book Still Smell New

&

Just Few Hours Left For Ur Examz ;->
Uski Nazar Meri Taraf Thi

Meri Nazr Uski Tarf Thi

Vo Mugh Se Kuch Kehna
Chahti Thi

Main Us Se Kuch Puchna
Chahta Tha


Dono Ise Uljan Mein
Bethe Rahe Aur Exam
Over Ho Gaya
Why we don’t study whole year, and study at the last momet of EXAM time?
The answer is.
-
-
-
-
-
Sahil ki khamoshiyon mein to koi bhi kashtiyan chala leta hai..
Par Tufan mein kashtiyan chalane ka maza hi kuch aur hai…
exams are the part of our daily routine life,







so ghabraney kee baat naheen jo kam aaj naheen huwa kal sahee