Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6283 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

A girl sitting in examination hall with sardar ji
Girl: sardar ji mein tuwadi nakal mar laa?..
Sardar: ahoo to meri nakel maar lay fair mein teri asal mar lawa ga...
Dil Chahta Hai K Aaj
Aap Ko
Konay Main Le Ja Kar
Ek Danda Le Kar,
Aap Ki,


G




GA




GAN




GAND




GANDH




GANDHI Ji
K Style Main
Photo Khenchon ;->

'Log apne kapro ke style pr kitna paisa barbad kar dete hain,,


Jab k zindgi ke sab se haseen lamhe bina kapro ke guzarty hain,,
.
.
.
.
.
.
Yahan per main Bachpan ki baat kar raha hoon janab.'
Most interesting line written
on the front of T-shirt of a girl,
.
.
.
.
.
Excuse me !
My face is above. ;) :p
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
GIRL:
Jaano Meray mun mai Daalo, main Choson gi


BOY:
Nahi nahi tum kha Gai toh main Kiya Karon ga?


GIRL:
Tum



Tum



Doosri Icecream Le Lena! =P ;)

'Kuch larkian ahista ahista deti hain

kuch larkian jaldi de deti hain

or kuch larkiyon ko baith kar denay mein maza aata hay

or kuch to aisi hain k unhen khara ho kar denay mein maza aata hay.
.
.
her kisi ka JHAROO denay ka andaz mukhtalif hota hay ...
.
.
.
.
Ik vari fer teri soch ko 80 topo ki salami'

'BOy: mn 18 sal ka hOn, aur tum?Girl: mn b 18 ki.Boy: tu chal na.Girl: sharma k, kahan?BOy: vOte dene!SOch badlO mulk badly ga"'
Bush: Mere pain da char munda hua hy.
Musharraf: Mubarak huvay.
Bush: But ik masla hy.
Musharraf: o ki.
Bush: piu da pta nhe.
Musharraf: Koi gal nhe USAMA da pa diyo.

'February ko Valentine's Day hota Hai!



Aur 14 November ko Children Day.

Dono Dates mein 9 Mahinon ka Faraq Hai..

Is liye Jin ko Samajh aa Gai he Wo Forward karein Aur Baki Cartoon dekhein.:-)'
"Sochta Hun Aaj Bahon Me Pakad Ke Dal Hi Dun,
Balon Me Fool Gulab Ka"

"Dalte Hi Gir Jata Hai,
Patta Patta Gulab Ka."
Wo kiyA hAi??
JiS pE AgAr PiyAr se HAth phEro to ForAn KhArA ho jAtA hAi??




U Dirty MiNd





AnswEr hAi

.
















BethA
huA

.



BAkrA ... :p ;->