Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6276 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

Kuch larkiyan khare hu kar dyti hein
Kuch larkiyan bend hu kar dyti hein
Kuch larkiyan tu beht kar dyeti hein . . . . . .
Jaroo
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?

pappu : legs

Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?

pappu: paisay

Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain

pappu: neend puri karte hain

girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain ki wajah se roti hai?

pappu : kaan main ched

MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
Bite the neck gently,
Chew the breast softly,
Spread the legs slowly,
Suck the juice excitingly,
That is the way to eat Tandoori Chicken!!!!
Chachi: Hum chaat ki dukaan kholenge!!
Bhatija: Thik Hai.
Chachi: Hum 10/- plate chaat bechenge.
Bhatija: Main dukaan pe board laga dunga k "10/- me chachi ki chaat lo".
mangta hoon to deti nahi
jawab meri baat ka
deti ho to khara ho jata hai
rom rom jazbaat ka
kyun kehte ho bar bar daloo
baloo mein phool ghulab ka
I''m very good in bed...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
I can sleep all day...

What Were U Thinking . . . ;->
Kuch log thodi der karte hain….
Kuch log 2-3 dafa karte hain,
aur kuch saari raat karte rahate hain,
tab jaakar hota hai….
unka…
Mobile Charge…!
Aap ko "CHODA"..Aap ko pir "CHODA"Aap ko bar bar
"CHODA"Aap ko hamesha hamesha k leye"CHODA AUGUST"
mubarik ho.Hahahahaaaa..
pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
Dil chahta hai k khara kar k ap k hath me pakra d0n? ? ? Aur ap usy hila hila k b0lo
,
.
,
.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
ES PARCHAM K SaYE TaLaY HUM 1 HaiN..... ;->
Dil Chahta Hai K Aaj
Aap Ko
Konay Main Le Ja Kar
Ek Danda Le Kar,
Aap Ki,


G




GA




GAN




GAND




GANDH




GANDHI Ji
K Style Main
Photo Khenchon ;->