Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6284 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

KISSING at the top,HOLDING at the middle &FIRE at the bottom!


Do you know the ANSWAR?


WHAT?

ho...don''t think dirty...


its A ''''CIGRETTE''''
KyA AapNe kAbhi Munh me LiyA hy??


Wo MotA sA,


Aas-PAAs bAAL,


NArAM-NArAM


UpEr sE CoVEr...


NEvEr??


JhooT boLTE ho?




KAbhi BUTTA nAhi khAyA? :p ;->
Kuch larkiyan khare hu kar dyti hein
Kuch larkiyan bend hu kar dyti hein
Kuch larkiyan tu beht kar dyeti hein . . . . . .
Jaroo
Larka Larki Se Kia Kr Rhe Ho ?

Larki Dodh Pee Rhe Ho

Larka Kis Ka ?

Larki Apni Bhen




Ki





Bhains Ka ...=P;->:-P
A girl sitting in examination hall with sardar ji
Girl: sardar ji mein tuwadi nakal mar laa?..
Sardar: ahoo to meri nakel maar lay fair mein teri asal mar lawa ga...
App Mujhay
Aik jaga
Se bohat
Pyare
Lagtay hain.?


Malooum hai kahan Se ?




DOOR SE
A peach is a peach.a plum is a plum.a kiss aint a kiss unless its
wiv tongues.so open ur mouth & close ur eyes & give ur tongue some
exercise
Most good judgment comes from experience. BUT Most experience comes from bad judgment.
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
Smile is the 2nd best thing U do with ur lips.
Of course you know the first one... :-D





It''s keeping ur mouth shut. :-P

But I like the way U think! ;-)
Tell me.is it going in?..yeah ..is it hurting?..ooh yeah
..ouch its hurtin ..ok i wil put it in slowly ..
stil hurtin..ahh yeh ....den lets try d other shoe madam
Dil karta hai k,ek din tumhayapnay ghar lay jahoon,
jab mera ghar koi na hoo.tumhay apnaa room main lay jaa
ker apna bed per betha do,darwazaband kar k.
sari windows bhi band kar do,
parday girrakar lights off kar do aur
tumharay kareeb aakar tumharay saath beth jahoon,
apnaa haath tumhari taraf brhaa kartumhay dikhaon hoon k...........


mari ghari ki bhi light lagti hai