Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6279 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?

pappu : legs

Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?

pappu: paisay

Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain

pappu: neend puri karte hain

girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain ki wajah se roti hai?

pappu : kaan main ched

MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain

'Wife: Aj Raat Nahi Dalwaongi
.
Kal B Ap Daal K So Gay thay

Bohat Jalan Hui thi
.
Mai Sari Raat Masalti rahi
.
Pani bhi Nikalta Raha
.
.
.
.
.
Lagta Hai Ye Eye Drop Expire Ho gaya Hai.'
Dil chahta hai k khara kar k ap k hath me pakra d0n? ? ? Aur ap usy hila hila k b0lo
,
.
,
.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
ES PARCHAM K SaYE TaLaY HUM 1 HaiN..... ;->

'School mein 1 FAIL Student K Papa
Class Teacher se:

Madam! Thora Aap Tight Rakho,
Thora Main Zor Lagata hun, Umed hy is Saal Bacha Nikal hi Jayega.'
SAb kEhte hAiN
9 MAhiNoN mE h0 jAtA hy,
Per Ab tou 10wA MAhiNA StArt h0 gAyA hy,

Aakhir yE kAb h0 gA..??



1. TiME ChAngE
2. WeAthEr ChAngE.. :p ;->
Kuch log thodi der karte hain….
Kuch log 2-3 dafa karte hain,
aur kuch saari raat karte rahate hain,
tab jaakar hota hai….
unka…
Mobile Charge…!
Bush: Mere pain da char munda hua hy.
Musharraf: Mubarak huvay.
Bush: But ik masla hy.
Musharraf: o ki.
Bush: piu da pta nhe.
Musharraf: Koi gal nhe USAMA da pa diyo.

'Girl: Wat do u like in me?

Boy: Those two white big balls having black dots on it.

Girl: Whatttt?

Boy:Yes i Like ur eyes.'
Kuch larkiyan khare hu kar dyti hein
Kuch larkiyan bend hu kar dyti hein
Kuch larkiyan tu beht kar dyeti hein . . . . . .
Jaroo
Pehlay Baahon me Lena Phr Seene Se Lagana Phr Methi Methi Baty Krna Phr Khoob Kiss Krna Phr Bister Pr Litana . . . . Kita Mushkil hay Bacchon ko Sulana.
Pehlay gallay lagao

phir kiss karo

phir bistar pe litaao

phir neechay haath laga ke check karo




agar bachay ne susu ki hai to nappy badal do
App Mujhay
Aik jaga
Se bohat
Pyare
Lagtay hain.?


Malooum hai kahan Se ?




DOOR SE