Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6280 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages


'Wife: Aj Raat Nahi Dalwaongi
.
Kal B Ap Daal K So Gay thay

Bohat Jalan Hui thi
.
Mai Sari Raat Masalti rahi
.
Pani bhi Nikalta Raha
.
.
.
.
.
Lagta Hai Ye Eye Drop Expire Ho gaya Hai.'
In Which Situation, Do Men Start Sweating
In 10 Mins & Women Want To Go ON & ON & ON?


Think..


Think..



Ans is SHOPPING! :-p
God Bless Your Naughty Mind!
Smile is the 2nd best thing U do with ur lips.
Of course you know the first one... :-D





It''s keeping ur mouth shut. :-P

But I like the way U think! ;-)
Girls misuse it!

Anger robs it!

Models sell it!

Photogrphs cage it!

Doctors advice it!

Death freezes it!

Artists create it!

That''s SMILE
Keep Smiling..
Larka Larki Se Kia Kr Rhe Ho ?

Larki Dodh Pee Rhe Ho

Larka Kis Ka ?

Larki Apni Bhen




Ki





Bhains Ka ...=P;->:-P
TERi lita k lu?
Ya bitha k lu?
Andhere main lu ya bulb jala k lu?
ya tujhe karun khara ?
ya teri jhuka k lu?

Ab tu hi bata k main teri


PHoto

kaise lon?

woh haath me leke hilate hai,

jinke paas nahi hai...

woh ungli dalke kam chalate hai



BOLO KYA?



Dirty Mind …… It is ….. TOOTH BRUSH'
Dil karta hai k,ek din tumhayapnay ghar lay jahoon,
jab mera ghar koi na hoo.tumhay apnaa room main lay jaa
ker apna bed per betha do,darwazaband kar k.
sari windows bhi band kar do,
parday girrakar lights off kar do aur
tumharay kareeb aakar tumharay saath beth jahoon,
apnaa haath tumhari taraf brhaa kartumhay dikhaon hoon k...........


mari ghari ki bhi light lagti hai
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
Last nite i coodnt sleep.i wantd u warm against my skin.i wantd u on me.i wantd 2 feel u all over my body.. but i coodnt find u!Where did i put my PYJAMAS?

'Log apne kapro ke style pr kitna paisa barbad kar dete hain,,


Jab k zindgi ke sab se haseen lamhe bina kapro ke guzarty hain,,
.
.
.
.
.
.
Yahan per main Bachpan ki baat kar raha hoon janab.'
Hello hello mera lelo


kya?


Salam.

bolo bolo apni kholo.

kya?


ZUban

DEkho apni khol k dekho

kya ?


AAnkhien

Kitna bara hai mera

kya?



DIL