Judge 2 pak police Pervez Musharraf

Judge 2 pak police Pervez Musharraf
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
  

Apr, 24 2013     157 chars (1 sms)     6286 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

I''m very good in bed...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
I can sleep all day...

What Were U Thinking . . . ;->
TERi lita k lu?
Ya bitha k lu?
Andhere main lu ya bulb jala k lu?
ya tujhe karun khara ?
ya teri jhuka k lu?

Ab tu hi bata k main teri


PHoto

kaise lon?
ik muddat ke baad uski awaz suni
tuo dil ne mujhse ye swal poocha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

abbe jaldy yaad kar "konsi wali hai"!!!
Bite the neck gently,
Chew the breast softly,
Spread the legs slowly,
Suck the juice excitingly,
That is the way to eat Tandoori Chicken!!!!
25/1/2008 Ko Guzra Hua 1 SacchA WaqiyA
7 SaAL Ki Bacchi Ko Us K BaAp Or BhAi Ne PakAr KAr,
Buri TarAh Se Usko ZabArdAsti...











School Bhej DiA . . . ;->
mangta hoon to deti nahi
jawab meri baat ka
deti ho to khara ho jata hai
rom rom jazbaat ka
kyun kehte ho bar bar daloo
baloo mein phool ghulab ka
Smile is the 2nd best thing U do with ur lips.
Of course you know the first one... :-D





It''s keeping ur mouth shut. :-P

But I like the way U think! ;-)
Dil karta hai k,ek din tumhayapnay ghar lay jahoon,
jab mera ghar koi na hoo.tumhay apnaa room main lay jaa
ker apna bed per betha do,darwazaband kar k.
sari windows bhi band kar do,
parday girrakar lights off kar do aur
tumharay kareeb aakar tumharay saath beth jahoon,
apnaa haath tumhari taraf brhaa kartumhay dikhaon hoon k...........


mari ghari ki bhi light lagti hai
KISSING at the top,HOLDING at the middle &FIRE at the bottom!


Do you know the ANSWAR?


WHAT?

ho...don''t think dirty...


its A ''''CIGRETTE''''
Kuch larkiyan khare hu kar dyti hein
Kuch larkiyan bend hu kar dyti hein
Kuch larkiyan tu beht kar dyeti hein . . . . . .
Jaroo
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->
Pehlay gallay lagao

phir kiss karo

phir bistar pe litaao

phir neechay haath laga ke check karo




agar bachay ne susu ki hai to nappy badal do