funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5244 views       Funny

more Funny SMS Messages


Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
Aj Kal Zardari Kon Se Naaray Se Darta Hai.







Zinda Hai ''B''b'' Zinda Hai.
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D
Har sawal say dut ker larna,
Phainkhnay me kami mat karna,
Moqa milay to pichay bhi dekhna,
aur 1 bat yaad rakhna,
aagay walay ka paper apna samajhna.


Bohat Kiya intizar,
Lekin Nahi Aayi Pooonn ....

,

,

Wah g Wah...

,

kiy kehna...

,





Lekin Jab Aayi Pooon,



Sub Ne Kaha...!





Ooon Hooon .... ;->
‘Pechly zamany me jab koi akela betha
hasta tha to kehty thy is pr saya hy…,
Ab koi akela has rha ho to kehty
hain….
Mujhy b msg send kr.
Some times small things in life..

Hurt a lot...

if you don''t agree ..

with me ....

then ...

>>>>


try to sit ...


On a

COMMON PIN :)
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''
Sun Makes Moon Shine

Curent Makes Bulbs Shine

Wax Makes Candles Shine But,I''m Realy Confusd

Wat Makes Ur Teeth Shine?

''Harpic''or ''Domex''
Q : If Parvati & Tulsi Are Running ….!

What Song Shud Be Played In D Back Ground …. ???












Think








Welll











It Willl











“Race Saaso’n Ki” ;->