funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5231 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Yar Paisy kab do gay mery

Sendar+923343004071

































Ye msg sb doston ko snd kro
90% pagal pura msg parhe baghair he rply ka''
Press down
if u like me

So u like me


so sweet


Ok
u can stop


Enough plz
Stop it


this is 2 much



Oh my God


Ok Ok
i like u 2


Uff,Crazy fans..
Naraz ho kia?

Lakin muj se kyun?

Mana k bohat taklif me ho

Zahir ha k 25 lakh se zyada haji th

yaur sab ne 7,7 pathar mare,

Un me ma tu nai the na?
Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Museebat Main Ho to Kabhi Ye Na Socho k Konsa Dost Kaam Aayega...
.
.
.
Balkay
.
.
.
Ye Socho K...

Ab Konsa Dost AUQAAT Dikhayega....!
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
"Aham Ellaan"

jald hee pakistan mein wo waqt aaney wala hai,






jab stage k adakaar iss site sey sms pard kar jhughtein lagayein ghey
A brand new love story......
In theatres this august..

Starring:

George W Bush
Condoleezza Rize
Tony Blair
Pamela Anderson

Special guest appearance:

Bill Clinton

&

Introducing the villain - Osama Bin Laden..
Music by Gen Pervez Reshamiya..
Item number by Monica lewinsky..


Khabi Al-Qaeda Na Kehna.. :d
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua