funny

funny
tanha dekh k mjhse faraz ne kaha.. apka doston ne apko bhula dya hoga... mene muskra k jawab diya.... wo beawafa nai tharki hain kisi larki ka number hath agaya hoga........
  

Feb, 02 2012     251 chars (2 sms)     5228 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kiya Nazara Tha Hamaray Match Ka



Ek Hamary 11 Players Khassi


Aur


Unka Ek


"Mike Hussey" :-)

Sending You A Cheque Of

Rs Hapinessssss/-

When U Feel
UPSET n ALONE

Withdraw it From My Account

&

Whenever U r Too HAPPY


Deposit IT In My Account ... (:
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak

Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D

Kia Aap K Mobile Ko Qabz Ki Shikayat Hai

Jo SmS Nahi Nikal Rahy

2 Tablet Easy Load K Khila Do Qabz Toot Jaye ga

Aur SmS Aney shuroo Ho Jain Gay... ;->
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)
Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..
Yar ma na suna ha k 32 march ko minar pakistan gira rhay hain.
.
.
.
.
.
Magar yar 32 march to hota hi nai.
Happy april fool day.
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha
Nokar! Mein nokari chor k ja raha hon.
Aap ko muj par barosa nein.

Saith! Had ho gahi hai thijori k
chabihan maz per padi reti hein.

Nokar! Un mein se eik bi chabi
thijori ko nein lagthi.
Duniya Ki Sabse Slippery City Kaun Si Hai???

Guess


Guess


I More Tym



Ohoooooo...

Its Greece.

This is How Ayesha Got Married to Shoaib on Phone.

Ayesha: Hello Shoaib, Afghanistan ka Capital Kya hai?
Shoaib: Kabul

Ayesha: Sunai Nahi De Raha hai!
Shoaib: Kabul

Ayesha: Arey baba Phir Se Bolo.
Shoaib: Kabul

And They Got Married. :-)