In Ramzan:

In Ramzan:
In Ramzan:
.
UAE 60% discount on all food items!
.
Qatar every food item will sell on its cost price.
.
Kuwait 50% discount and buy 1 get 1 free on all food items
.
Saudia 30% discount on all food items
.
Bangladesh 5% discount
.
Pakistan 150% increase in the price of food items!
.
Sar Jhuka Kay Geo...
  

Oct, 03 2011     303 chars (2 sms)     4838 views       Ramdan

more Ramdan SMS Messages

Hath Rakh kar Pait per Karwatain Badal raha Hon Main Faraz...



Ary Koi Ye To Bataye....


Maghrib ki Aazan Hony Main Kitna Waqt Hai. :-)
In Ramzan:
.
UAE 60% discount on all food items!
.
Qatar every food item will sell on its cost price.
.
Kuwait 50% discount and buy 1 get 1 free on all food items
.
Saudia 30% discount on all food items
.
Bangladesh 5% discount
.
Pakistan 150% increase in the price of food items!
.
Sar Jhuka Kay Geo...
Network Busy hony ki wajah se,

Ho sakta hai k mera sms aapko late mily.

Lekin aaj Wednesday 2 Sept ko Lazmi Aftaari mere Ghar karna hai..

Kal Meri Aftaari aapke ghar. Ok?
DUA
Ya Allah hum tujhse mangtay hain,
Aisi Maafi jiske baad Gunah na ho,
Aisi Hidayat jiske baad Gumrahi na ho,
Aisi Raza jiske baad Narazgi na ho,
Aisi Rehmat jiske baad Azaab na ho,
Aisi Kamyabi jiske baad Nakami na ho,
Aisi Izzat jiske baad Zillat na ho,
Ya Allah mujhe Dunya aur Aakhirat ki Zillat se bacha,
Mustaqbil k aanay waly dinio main sukoon sukoon ata Farma,
Fwd karne se kitne log DUA mangain gy.
Pata nahi pata nahi kiski dua hamary haq main behtari kary
Aya hain ramzan jaag utha Iman
Har neki azad hui aur qaid hua shytan

fazr se ghanto pahle har ghar men hai bedari
Neend se sabko nafrat hai aur sehri sabko pyari
bachche sab uth baithe allah ki dekho shaan
Aya hain ramzan jaag utha Iman

Qabr men kaam na ayenge ye sona chandi note
Ab bhi waqt hai kar lo tum dur amal ka khot
Is ramzan men padh lo tum mukammal quran
Aya hain ramzan jaag utha Iman
As the crescent moon is sighted…
And the holy month of Ramadan begins…
May Allah bless you with happiness
and
grace your home with warmth & peace !

Assalam-o-Alaykum

Aapko aaj meri taraf se iftari
ki dawat hai.
MC-DONALD
main
.
.
.
.
Nahin Yaar Masjid main.
May allah weigh your ibadat in gold, count your blessings with stars and ease your every effort like a gentle summer breeze...Ameen!! Ramadhan mubarak!
1 Pathan Ko Kisi Ne Kaha
Aftari K Waqt Jo Bhi DUA
Karo Kabul Hoti Hai...


Pehle Rozey Ki Aftari K Waqt


Khan Sahab:







YA ALLAH

Subha EID Ho Jae... ;->
Woh sehri ki noraneyat,
Woh iftaar ki rounaq,
Woh aasman se rehmat ka barasna,
Woh masjidun ka rooh parwar manzar,
Woh naikiyon ka jazba,
Woh tilawat ki dhoom,

Jee han rehmat wala maghfirat wala
or azab se nijaat wala mahena
“RAMZAN” aaney wala hai,
Duaon main yaad rakhna.
Iftaar Invitation!

From:
HumAyuN

On 7th September 2009.

Al-Nahyan Hall, 23rd Floor,
Suite # 25, Burj-ul-Arab.
Dubai.

Aana Zaroor.

Be there. Thanks.
Garmi K Mausam Ki Wajah Se,

Agar Rozay Main Aapko Shadeed Pyaas Mehsoos Honay Lagay.

To Aisa Karen.

.
.
.
.
.

Maghrib ki Azaan Ka Intazaar Karen.

Ziyada Dramay Bazi Ki Zaroorat Nahi Hai.