In Ramzan:

In Ramzan:
In Ramzan:
.
UAE 60% discount on all food items!
.
Qatar every food item will sell on its cost price.
.
Kuwait 50% discount and buy 1 get 1 free on all food items
.
Saudia 30% discount on all food items
.
Bangladesh 5% discount
.
Pakistan 150% increase in the price of food items!
.
Sar Jhuka Kay Geo...
  

Oct, 03 2011     303 chars (2 sms)     4839 views       Ramdan

more Ramdan SMS Messages

1990 Dhol Wala Bhaiyon Sehri Ka Waqt ho Gaya hai uth jao.
.
.
.
.
.
.
.
2011 Dhol Wala:
Night Package Waalo Jaag To Rahay ho Sehri kar k hi sona.:-
Dear Friend,
Your Validity For Taking Food
During The Day Time Has Expired.
Please Fast Next 30 Days
To Resume Your Day Time Food.
Thank You For Eating.
Happy Ramazan
Chadhne laga hai haq parwan,
Rahmat ka umda toofan,
Taza hua sab ka iman,
dekh lo qudrat ki ye shaan,
Haq ka hua ham pe inaam,
Allah Allah mah e siyam,

Mahe siyam ki shaan ajeeb,
jagte hain har aan naseeb,
Khutba e haq me garq khateeb,
Rahmaten Yazdaan sabke qareeb,
Zehen ko pahuncha hai aram,
Allah Allah mah e siyam,
Aftar k waqt jab rozedar azan ka intezar kar raha hota hai to Allah shaitan se kehta hai,
Dekh mere bandey ko jis ko tu kehta tha nafarman ho ga.
jab tak mera naam is k kano mein nhi parta ye luqma nhi dalta.
is waqt mera banda jo kuch b Duaa kre ga main usko zarur qubul krunga.
SUBHAN ALLAH.
Duniya Bananay Wale Ki Taraf Se

" Dhamaka Ramzan Offer "

Jannat Mai Plot Book Karvain , Inthai Asan Shrait Pr ,
Sachi Tooba Se ,
Advance Booking KArwain ,
Rozana 5 Namazoon K Installments Jama Karwain ,
Corner Plot K Liye Poore Rozay Rakhien ,
Behtrin Tamirat k Liye Zakat Dain ,

There R Only 7 Days Left ..

Jaldi Karo
Assalam-o-Alaykum

Aapko aaj meri taraf se iftari
ki dawat hai.
MC-DONALD
main
.
.
.
.
Nahin Yaar Masjid main.
RAMZAN Aane wale hyn
Agr mene apko koi dukh dia ho ya meri waja se apko koi taklif hui ho tu Zra sochiye ga
K




Phly ap ne hi koi kaminapan kia hoga =P
Asalam-0-Alikum ...

u r invited in iftaar dinner frm my side ...
i have invited awl ov my best frnds ..

dont say dat u r not coming ..

i''ll be xpecting u dere ...

venue: Pizza Hut [Multan]

date: 31st ov ramazan ...
*. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . *
*. * . * . * . * . * .GREAT * . * . * . * . *
*. * .*_/\_ *. * . * . * . * . * . * . * . * .*
. *. * >,"< * MONTH IS COMING. * .
* , + .*... * . * . * . * . * . * . * . * . * . *
* . * . * . * _/\_. * . REMEMBER ME * . *
* . * . * . * >,"< . * . * . * . * . * . *. * . *
+ * . *. * . * . * . * . * . IN YOUR * .
* . _/\_ * . * . * * . * . * . * . * . * . * . * . *
. * >,"< * . *. * . * PRAYS * . * . * .
*. * . * . * . * . * . * . *. * . * . * . * . * . * .
* . * . * . * . * . * HAPPY RAMZAN *. *. *. *
*. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .
Ramadan ka chand daikha,
Rozay ki dua mangi,

Roshan sitara daikha,
Aap ki khairiat ki dua mangi,

May Almight Allah bless you with his
blessing in the holy month of Ramadan

Ameen
A.O.A

WisHiNg U
1 MoNtH Of RaMzAN .... 4 WeEks Of BaRKaT..... 30 Dayz Of 4gIveNesS... 720 HourS Of GuIdAnCe.... 43200 MinUtEs Of PuRiFiCatIoN.......
HaPpY RaMzAn ......
Khushbo ki therhaan Dil main basaa ker use dekhoon
Hatoon Ki Lakeroon main Saaja Ker Uusee Dekhoon

Dil us ko chahee pher Bhi Zaara Deer Ki Lyiee
Khud Us Se Leroon Our Pher Manna Ker Use DeKhoon

Sheshe saa DiL Hai Us KA Kabhi Jo DukH Jayee
PalKoon Se DuKh CHun Loon Our Pher Use DeKhon

Us Ki KhusHe Ki Khater Main Zaher Hans Ki Peloon
Jub Jaan Nikal Ki Gye Tub Pher Main Use Dekhoon

Us Ki Lout Ane Kie InteZar Ki Khater GHAAZAL
Sare Ummer Main Beta doon OUr Pher Use Dekhoon