Gussa Karne Ka Matlub

Gussa Karne Ka Matlub
Gussa...

Gussa Karne Ka Matlub Hei K Hum!

Dusron Ki Galtion Ka Intaqam

Apne Aap Se Lete Hein!

(Elexender Pop)
  

Jun, 19 2010     122 chars (1 sms)     4057 views       Decent

more Decent SMS Messages

They Say
As Long As
At Least 1 Person
Cares For U,
Life Isn''t A Waste
So Whn Things Go
Terribly Wrong
U Feel Like Giving Up
Please Remember
U Still Got Me . . .(:
Nashili aankho se wo jab hamein dekhte hain,
hum ghabraakar ankhen jhuka leite hain,
kaun milaye unn ankhon se ankhen,
suna hai wo ankho se apna bana leite hai..
!! ||Girls Psychology|| !!!
*** Fraud with Innocent Boys ***
*** Fun with Handsome Boys ***
*** Friendship with Charming Boys ***
*** Contact with Intelligent Boys ***
*** Flirt with Freaky Boys ***
*** Love with Faithful Boys ***
& in the end
*** Marriage with the Rich Boy ***
!!! Moral of the story !!!
Chandramukhi ho yaa Paaro, Sab Ek jaisi hai
Kehte Hain K Jab koi Kisi Ko Bohat Yaad Kerta Hai
Tou Ek Taara Toot K Girta Hai . . .

Ek Din Aap Ki Waja Se Sara Aasman Khali Ho Jayega . . .

Aur Ilzaam Humare Sir Aayega . . . :(
D hardest moments r not those when tears flow 4rm ur eyes
its wen u have to hide d tears in ur eyes wid a smile to remove tears from some1else eyes
Kissing is the best practice for lips,it keeps the lips
wet
soft
flexible
&
pink
so always
kiss
to
.
.
.
.
.
.
Sweet Children
JO tum ko dukh de ussy chhorr do
'SHAIKH SADI
JO tum ko dukh de ussy chhorr do . magar jisey chor do usy dukh na do ...
din ki roshni main rizk talash karo ! raat ko ussy talash karo jo tumhain rizq deta hai.....'
''Cutest Story Ever''

Kid- Mom I love u more thn u love me

Mom: how can u prove dix my son?

Kid: Coz u''ve 2 sons n i''ve only one mother =]

SHHO CHWEEET :]
Tujhe baaho me barkar kitna pyaar kiya tha,

Kya yaad tujhe hai tune ikraar kiya tha,

Kitni raate hamne saath-saath gujaari thi,

Aur maine tujhe choom-choom kar bekraar kiya tha.
Take My Eyes but let me c u. Take my mind but let me think about u.Take my hand but let me touch u. But if u want to take my heart, its already with U
Late BEd Wakings

Slight Breakfasts

Bus Stand Figures Food Board travel

Late Attendence

Long Intervals

Sharing Canteen Food

Many Proposals

Mobile In SIlent Mode

Late Nite Chats

Some Missunderstandings

Correcting Friends

For Examx Micro Slips

Struggle For Marks


Prestige In Arrears

Mass Bunk

Saturday Date

Enjoying Arguments

Freshers Wid Fear

Farewell Wid Tears

" UNICERSITY LIFE IS NOTHING BUT HEAVEN "
If I Had
One Last Wish
Before I Die ...

My Last Wish
Would Be That ,
You Will Never Cry ...