khuda Ki Qasam Bari

khuda Ki Qasam Bari
khuda Ki Qasam Bari Mushkil Sey Milta Hey..!!

Wo Aik Dil Jo Muhabbat Nibhaney Wala Hu..!!
  

Jun, 18 2010     93 chars (1 sms)     3733 views       Broken Heart

more Broken Heart SMS Messages

i wish im a stone..

so when d tym comes dat dey want
me out of deir lyf
dey can throw me as far as dey cud.

i may break into pieces,

but atleast i wont fil any pain..
The Worst Feeling Isn''t
Being Lonely ...
Its Being Forgotten By
Someone You Could
Never Forget ...
'' LoSt DeSiRe ''

De k bosa mujhe woh wasal men kehte hen....... "MEER"

Sach bta dil men tere aur b armaan hen k bsss?
Alone I Sit Here

Empty And Cold

The Light Beckons Me

It Forces Me To
Be Okay

Hidden Away My
Feelings Are

Showing No Emotions Is
How I Am

I Have To Fight
To Be Alive

I Have To Pretend
To Care

The World Crushed
My Dream

Yet It Forces Me To be

I Once Was Alive

Now I Just Survive ...
I Am Mad For
Her ..... !!



But



Why On Earth
I Ain''t Made For
Her ......... ??
Dil k zakham lafzon mein kahan milte hein,

Dil chahe jis ko aise log kahan milte hein,

Bohat aasan hai Dil tor dena,

Jo dil jorr saken aise log kahan milte hein.
Main Bojh Ban jaonga Apne Hi Doston Pe ek din

" %Princess M% "

dekhna woh Kaandhey Badal Rahey hongey Har 2 Qadam K Baad.
Dhadkano ko sunkar bhi tumhe pyaar ki khabar nahi
hoti...

Kya mahsoos karoge tum dil ka dard,

dil tutne ki to awaz bhi nahi hoti...
Main ne Kaha Tu to Apna tha Tu kyun Chor gaya

WO Bewafa Hans k B0LA ZindAGi B To Apni h0ti hai
Wo kyun Chor Jati Hai..
It HuRtS wHeN wE
rIsK oUr
HEART
&
It EnDs uP bEiNg
BROKEN
bUt
WhAt hUrTs MoRe iS
wHeN wE
STILL
HoLd On WhEn wE
aLrEaDy KnOw
We ArE wAiTiNg FoR
NOTHING ... =(
Zawal-E-Shab mein sitaron ne sath chor dia. . .
Hawa chali to chiraghon ne sath chor dia. . .
Mila jo moka muje un se baat karne ka …
Mera naseeb k lafzon ne sath chor dia. . .
Wo Ru-baroo tha magar usko dekhte kese ?
Wo Rang-O-Noor tha,Ankhon ne sath chor dia
Wo miley to usey itna bata dena ''Mohsin''
Us k baghair jaan nikal jaane ka ghumaan rehta hai.... :(