You must be a

You must be a
You must be a good runner
because you are always running in my mind,
you must be a good thief
because you have stolen my heart,
and i am always a bad shooter
because I Miss You Always...
  

Jun, 14 2010     192 chars (2 sms)     4282 views       Love

more Love SMS Messages

Hum iss qadar tumpe mar mittege
Tum jahan dekhoge hum hi tumhe dikhege
Rakhna har pal iss dil mein hamari yaad
Hamare baad hamare pyar ki daastaan duniya vaale likhege
The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring
If life iz journey
i wish
u walk on "Roses "

If life iz game
i wish
u alwayz "Win"

If life is exam
i wish
u always" Pass"

If life is a river
i wish
u alwayz "SWIM"

If life is a garden
i wish
u alwayz get "FLOWERS"

if life iz LOVE
i wish
u alwayz be "MINE" @>---
Wo agar husn waloon ki sarkaar thay
Hum bhi shahir-e-mohabt k sardar thay

Aik jurm-e-mohabt ki padaash mein
Omr bhar keliay hum szawaar thay

Maot ka faisla jab kia tha kbhi
hum bhi tyaar thay, wo bhi tyaar thay

Kar skay na koi wadaa wafa
Aik eqraar tha , laakh inkaar thay

Hum marez-e-sahub gham rahay esliay
Jitnay taryaak thay , saray beqar thay

Wo jo bichar kar juda ho gaye
Wo mohabt k jazboon ki mehkaar thay
Be CareFul To Whom U Give Ur Heart Coz When U Give Ur Heart To Someone U r Not Only Giving The Right To Love U But Also The Power To Hurt U . .
Tere ikhlas say mohabat ki hai
Tere ehsas se mohabat ki hay
Mana tu paas nahi hai phir bhi hum nay
Teri yaad se mohabat ki hai
Kabhi tu ne bhi mujhe yaad kia hoga
Mainay teri yaad k lamhaat say mohabat ki hai
Jin mein hoon sirf teri or meri batein
Meinay un auqaat say mohabbat ki hai
Or jo mehkay hoon sirf teri hi mohabat say
Meinay un jazbat say mohabat ki hay
Tujh say milna to ab khuwab sa lagta hai
Meinay tere intezar se mohabat ki hay
"Lovely thought"
Agar apke paas pyar he,
to duniya me or kisi ki zarurat nahi,
or agar pyar nahi he to,
apke paas kuch bhi ho sab bekar hai.
Yaadon ko bhulane mein kuch dair to lagti hai,

Aankhon ko sulaney mein kuch dair to lagti hai,

Kisi shakhs ko bhula dena itna aasan nahi hota,

Dil ko samjhaney mein kuch dair to lagti hai,

Bhari mehfil mein jab koi achanak yaad aajaye,

Phir aansoo chupaney mein kuch dair to lagti hai,

Jo shakhs jaan se bhi pyara ho wo achanak door hojaye,

Dil ko yakeen dilaney mein kuch dair to lagti hai.
..life is a book we all read.Love is a blessing we all need.
Always be happy always wear a smile,remember in this world v r
just 4 a while so keep in tuch
Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”

Lao Tzu
When You Love Somebody,

Be Ready To Take The Intensity Of Emotions. Be Jealous, Anxious.

Love With All Your Might.

Take The Pain And Everything That Comes With It.

Just Make Sure That The Person Is Worth It ...
TaLk 2 me wHen i''m boReD,
kiSS me wHen i''m saD,
hug me wHen i cRy,
caRe 4 me wHen i diE,
loVe me When i''m sTill Alive...