Another month

Another month
Another month ..
Another year ..
Another smile ..
Another tear ..
Another winter ..
Another summer too ..
But there will be never another YOU ..
  

Jun, 12 2010     150 chars (1 sms)     4297 views       Love

more Love SMS Messages

COURT ORDER! Ur accused of crawling into my HEART,& hijacking
my smiles with your care.Hw du plead? GUILTY! U R sentenced
2 b MY Better Half 4-LIFE-no bail!
If you fall in river there is a boat
if you fall in well there is rope
but if you fall in love there is no hope
1 bat bataon raaz ki?kro us larki se ishq.Jis k chehre pe ho sadgi.Sanso mei ho tazgi Chandni ho chand ki,Rani ho rat ki Khushbu ho gulab ki.Baten kre pyar ki. Nazuk ho mizaj ki. Ache ho ikhlaq ki, paband ho namaz ki. khidmat kre maa bap ki. aur kahey main hon sirf aap ki
Can 2 Humans Live Wid A Single Breath?

Yes! Hardly In 2 Ocasions!

Wen A Child Is Inside Mother''s Womb &

Wen A Person Is Inside Ur Heart.
Chale gaye ho dur kuch pal ke liye,
dur rehkar bhi karib ho har pal ke liye,
kaise yaad na aaye apki ek pal ke liye,
jab Dil me ho tum har pal ke liye..
Wo ojhal meri nigahon se kahan rehta hy

Wo ashk ban kar Aankhon se rawaan rehta hy



Kisi lamhy tanha honay nahi deti uski yadein

Mere Aangan mein melay ka samaan rehta hy



Her gharri dil ka daricha khula rakhty hain

Her gharri us ke aanay ka gumaan rehta hy



Log kehty hain zakham bhar jatay hain aakhir

Zakham bhar jatay hain lekin nishaan rehta hy



Wo milay to itna bata dena usko

Tujh bin Tera pyar preshaan rehta hy
And Our Feelings Just Aren''t Feelings Anymore.

They''re Just Words That

Come From Whispers

From People We Don''t Know.
Ishq kar deta hai bekrar, bhar deta hai pathar k dil mein pyaar, har 1
ko nahi milti zindagi ki ye bahar, kyunki ishq ka dusra naam hai
intezar.........
Kasoor to tha in nigahon ka ,
jo chupke se deedar kar baithi.
Humne to khamosh rehne ki thani thi,
par bewafa ye zuban izhar kar baithi....
aaj
ke
baad
mujhe
call
mat
karna
na
sms
karna
baat
bhi
mat
karna
milne
ki
koshis h
to
bilkul
mat
karna
kyuki
doctor
ne
mu jhe
sweet
chizo
se
dur
rehne
ko
bola
hai
I took All The Pain Killers
Coz I Wanted To Wash Away My Pain
But One Thought Of U
And It Hurts All Over Again. . .
:(
I can chose who to care,
Who to protect,
Who to share life with,
But I can never chose wid whom to fall in love with
Cuz love is not a choice it is destiny…