what is pure and si

what is pure and si


What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
  

May, 06 2010     188 chars (2 sms)     3705 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is a difference between a Kiss, a Car and a Monkey? A kiss is so dear, a car is too dear and a monkey is U dear.
Khuda Se COMPUTER Manga

LAPTOP Dya


CYCLE Mangi

CAR Di



HUT Manga

BANGLA Dya



DOST Manga

TUM Ko Dya




Ae Mere Khuda Tu Ne Is Baar Aisa
Kyun Kia . . . ? ;->
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo SASURAL hi kya kai jisme SAALI naho
Are yaaro wo program hi kya hai jisme Taali naho "...
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Boy: I can kiss u, without touching u..
Girl: U can''t!!
Boy: Lagi 20-20 ki?
Girl: OK
(Boy kisses tightly)
Girl: U touched me!!!
Boy: Yeh lo 20 rupees

Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Wo Choom Le Ek Baar Tou Ud Jati Hy Neend

Un Ki Awaz Sunte Sunte Raat Jati Hy Beet

Is Liye Kehte Hyn Ye Risk na Uthao


"MORTIEN JALAO"
"MACHAR BHAGAO" ... ;->
Daddy
Can I''ve Another Glass
Of Water, Plz?
Ask Jhony

But Tht''s 10th One I''ve
Given U 2nite.
Daddy Says

Jhony: Yes Bt d
Baby''s Bedroom Is Stiil
On Fire. ;->
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
mental Hospital ki Opreation Thearter main.
Opretion Thearter........
saman Mojod................
.Doctore mojod.........
..................Nurs Mojod.....
Magar...
Pagal.....
SMS Parny main Masroof ......HAhahahahahahahhaha