i know its ur birthd

i know its ur birthd
i know its ur birthday 2day.. iam sure u''l give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in person there, coz i dunno to xpress my feelings in SMS"
  

May, 03 2010     154 chars (1 sms)     3855 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
Friedship is just like wine.. as it gets older it gets sweter.. just like you and me.. you are gettind older and i am getting sweeter
What''s The Difference Between A Man Jumping From 1st Floor And A Man Jumping From 10th Floor . . . ???










Former Goes [HIT] ''''AAAAAAA''''
While
The Later Goes ''''AAAAAAA'''' [HIT] ;->
Friends balloons ki tarah hote hain,

ek dafa hath se chhoot jain to wapas nahi ate



Is lia main sochta hon,



k


tumhari hawa nikal k apne pas he rakh lon!
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Height of shame :


A girl with her face covered on a bus stop

A man on a bike stops and says: chalti hai kya ??

Girl replies
.
.
.
.
.
.
.
.
Papa mein hoon.

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Meri parosan chaat pr i or mjhe dekh kr kaha,

Mere aane se hi aya ye hawa ka jhonka...


Mein dheray se muskuraya or kaha
.
.
.
.
PONKA...!

Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!


Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...