i know its ur birthd

i know its ur birthd
i know its ur birthday 2day.. iam sure u''l give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in person there, coz i dunno to xpress my feelings in SMS"
  

May, 03 2010     154 chars (1 sms)     3850 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ek Chor Police Sy Chupty Huey Ek Toti Hui Qabr Me Chup Gya
Or Police Sy Bach Gya

Wahi Qareb Sy Sardar Sahib Guzry To Unho Ny Soch K Shayad Log Mayyat Per Matti Dalna Bhol Gaye

Sardar Sahib Ny Fata Fat Matti Dalna Shuro Kia To Chor Bola
Bachao Bachao

Sardar
Ooh Jaldi Jaldi Matti Dalo Is Par To Khuda Ka Aazab Shuro Ho Gya...''


Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->


DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
I want to meet u
i want to talk to u
i wnat to spend time wid u
i want to admire u
but this stupid gate keeper is saying
"The Zoo is closed"
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Teacher To Student:

Can You Define Who Is LECTURER?

Student : A LECTURER Is A Person Who Has A Very Bad
Habit Of Speaking When Someone Is SLeeping.
If some body say

u r intellegent
u r smart
u r handsome
u r cute










Than give him a slap,

And tel him / her


To day is 26th March

NOT FIRST APRIL.
Teacher:
ITFAQ Ko Jumle Main Istamal Kro...,



Student:
Mere ABU & AMI
Ke "SHADI" ITFAQ Se Aik He
Din Hvi...... :-D

Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna

Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->