i know its ur birthd

i know its ur birthd
i know its ur birthday 2day.. iam sure u''l give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in person there, coz i dunno to xpress my feelings in SMS"
  

May, 03 2010     154 chars (1 sms)     3843 views       Funny

more Funny SMS Messages

Flower dies,



stories end,



songs fade,



memories r 4goten,


all things come to end,


but precious people like u,



. . . Chipak hi jate hain.
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
Hundred word does not
give pain...






But





A ture friend''s silence
makes more tears in
heart...





So always keep in touch
my FriEND.
Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,

" Pakistani Di Mushkil

Ghar Wich Punjabi Bolo

School Wich Urdu Bolo

Paper English Wich Karu

Tay

Maran To Baad Hisab Arbi Wich

Ufff !!

Hon Tusi Daso K Banda Kray Te Ki Kray. "
Pathan: hum ko shadi per Susral se BMW mila hy Friend: Lekin mene to tumhare ghar koi car nahi dekhi Pathan: Oye! BMW ka matlab hai.. “Bohat Mota Wife”
Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)