Merey Msg mob pe

Merey Msg mob pe
Merey Msg mob pe dekh k app k xpressions kya hotey hain?

1.Faltu larka hai.
2.Peechey lag jata hai.
3.Smile
4.ThankGOD msg aya.
5.Isey msg ka bht shauk hai.
6.Gussa
7.Dil garden garden hojata hai.
8.Dekhtey hi delete.
9.Aray Wah!
10.Tym waste.

kindly choose 2 options n send me,Im waiting!
  

Jun, 10 2010     305 chars (2 sms)     5244 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Apne kabi kisi khusrey ka janaza parha
dekha ya suna ho

Agar Nahin to khusray ki mayyat Kidher jati hi?
reply must
Ye Fill Karo Abhi Plz:

Q1. Agr Aap 1 Din k Liye mere 7 Ghomne Chalty to Kahan?
Ans=

Q2. Agr Aap Hamare Rishte ko Change Kar Sakte to Konsa Rishta Banate?
Ans=

Q3. Agr Aapko Chance Mile Mujhe koi 1 Sentence Kehne Ka to Aap Kya kehty?
Ans=

Q4. Agr Aapko Chance Mile meri koi Cheez Lene ka to Aap Kya Lete?
Ans=

Reply Fast.
IMAGINE:We Meet after a LoNg Time and We aRe TalKing In Ur Room at Nite n No One at Home.

>

Then Ur Handphone RiNgs Downstairs.
I asK U2 Come BacK after The Call&U Promise Me!
Person On Call
Tels U Dt I Died Last Nite.


>


Would U Come BacK2 Ur Room As Promised?

Reply Wd Reason.
Name-
Niknme-
Dob-
City-
Bst Frnd-
Hero-
Heroin-
Dres-
Ambition-
U Luv-
U Hat-
U Trust-
U Fear-
Wrds4me-
Let me tell u rPersonality,
which 1 do u like?

1.White Cloud
2.Blue Sea
3.Black Universe
4.Sunset
5.Grass
6.Pink Rose
Choose One
n
rply me...
Select 1 Of Given Smells & Than I''ll Tell U
What Kind Of Person U r ???


1. MEHNDI
2. BAARISH K BAAD MITTI KI KHUSHBUU
3. KHAANE Ki
4. NAIL CLRZ
5. WALL PAINT
6. INK SMELL




MEHNDI = True & Luving Person

BAARISH = Sensitivve & Deep Thinker

KHAANE Ki = Greedy

NAIL CLRZ = Always Praise & Show Off

WALL PAINT = Love Family & Home

INK = Creative & Shy
Merey Msg mob pe dekh k app k xpressions kya hotey hain?

1.Faltu larka hai.
2.Peechey lag jata hai.
3.Smile
4.ThankGOD msg aya.
5.Isey msg ka bht shauk hai.
6.Gussa
7.Dil garden garden hojata hai.
8.Dekhtey hi delete.
9.Aray Wah!
10.Tym waste.

kindly choose 2 options n send me,Im waiting!
U''ll get:
A=a new frnd
D=gud result
G=a lover
J=nothing
M-lots of happiness
P=ur marriage
T=success
W=lots of money
ANS is:
A quick brown fox jumps over the lazy dog
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..
Slct 1 day den i''ll tell u meaning of dis dayz:::

Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Hai Dum To Jawab BHEJO.
Is Sentence Ko English Me Translate Karo.
" Ganje Ki Maang Me Sindoor "
Its A Challange 4 U... ;->