Merey Msg mob pe

Merey Msg mob pe
Merey Msg mob pe dekh k app k xpressions kya hotey hain?

1.Faltu larka hai.
2.Peechey lag jata hai.
3.Smile
4.ThankGOD msg aya.
5.Isey msg ka bht shauk hai.
6.Gussa
7.Dil garden garden hojata hai.
8.Dekhtey hi delete.
9.Aray Wah!
10.Tym waste.

kindly choose 2 options n send me,Im waiting!
  

Jun, 10 2010     305 chars (2 sms)     5262 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

_2_|_6_|_4_
_1_|_5_|_7_
_3_|_8_|_9_

in number''s ko is tarha arrange karein k jis taraf se b add karein ''15'' answer aaye.
Its challenge.. ;->


Answer :

4|9|2
3|5|7
8|1|6

;->
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut
"Wat Wud B Ur Reaction

If U Caught Ur Lover Dating

Wid Ur Best Frnd?"

Forwrd It 2 Ur Frndz N
Get Funny Replyzz
Bt Reply Me 1st.
Aisi konsi Sabzi hai jiska pehle Harf hatao to Ek Qeemti Cheez ka Naam Banta hai
Last word hatao to ek Khanay ki Cheez ka Naam Banta hai
aur Agar First And Last, Dono Alphabets hatao to ek Famous Lady ka Naam banta hai ???



Ans: KHEERA
U Have 7 Sticks "| | | | | | |". . . Make It Twenty Four Without Bending Or Breaking Them. . . !
.
.
.
.
.
.
.

The Answer Is " XX|V"
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Insaan Apni Marzi Se Paida Nahi Hota,
Na Hi Maut Usko Apni Marzi Se Ati Ha
To Phir Wo Paidaaish Or Maut Ka
Darmyaani Waqt Apni Marzi Se
Kyu Guzaarna Chahta Ha?
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
Arrange 100 Rs Note. as 50 Notes should be there.And answare must be 100..
(Exp-2Rs note*50=100)
but 2 rs note should not be there.
Q:
Jab Insaan ko Piyar hota hai to woo Sheesha (Mirror) kyn ziyaada dekhta hai?

Reply is Must..!!
Send this msg 2 all your friends and get amazing Replies..!!
But Reply me First of All..
Auto Graph Plz:
___________________
___________________
___________________
___________________

Write There Any Special Words For Me.

Reply Must Please.
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..