Merey Msg mob pe

Merey Msg mob pe
Merey Msg mob pe dekh k app k xpressions kya hotey hain?

1.Faltu larka hai.
2.Peechey lag jata hai.
3.Smile
4.ThankGOD msg aya.
5.Isey msg ka bht shauk hai.
6.Gussa
7.Dil garden garden hojata hai.
8.Dekhtey hi delete.
9.Aray Wah!
10.Tym waste.

kindly choose 2 options n send me,Im waiting!
  

Jun, 10 2010     305 chars (2 sms)     5242 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

If I Was A Non Living

Thing In Ur Life Wat

Wud U Like Me To Be ?

Rply Iz A Must

N Ask Al Ur Frnds

N Get Cool Answerz!
Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)
Take away my first letter; take away my second letter; take away all my letters, and I would remain the same. What am I. . . ?
.
.
.
.
.

.
.

Answer "Letter box "
INTELLIGENCE TEST

Agar Ankhain milanay ke Baad 2 or 2=4 ho jati hain....

to 2 Dil Milanay ke Baad 1 kion ho jatay hain ????

Reply with a solid Reason

Ans: mujhe bhi nahi maloom :-p
Rememberance Day

What 3 Things Come To Your Mind When You Remember Me?

Reply Is Must !
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
Wo kia hai, jo har andha, beingha, Kana ,aur theek ankhoon wala sabhee dekhtey hein?






Mein bataon! Khawab
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
Select 1 Of Given Smells & Than I''ll Tell U
What Kind Of Person U r ???


1. MEHNDI
2. BAARISH K BAAD MITTI KI KHUSHBUU
3. KHAANE Ki
4. NAIL CLRZ
5. WALL PAINT
6. INK SMELL




MEHNDI = True & Luving Person

BAARISH = Sensitivve & Deep Thinker

KHAANE Ki = Greedy

NAIL CLRZ = Always Praise & Show Off

WALL PAINT = Love Family & Home

INK = Creative & Shy
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..
ek mard or ek orat bike pe ja rahey thay to policewaley ne rok kar poocha ye orat tumhari kia lagti hai ?
mard ne jawab dia k, iss ka susar mere susar ka baap hai.
batao orat or mard ka aapus mey kia rishta hai ?
The first SMS message[8] was sent over the Vodafone GSM network in the United Kingdom on 3 December 1992, from Neil Papworth of Sema Group (now Airwide Solutions) using a personal computer to Richard Jarvis of Vodafone using an Orbitel 901 handset.