Merey Msg mob pe

Merey Msg mob pe
Merey Msg mob pe dekh k app k xpressions kya hotey hain?

1.Faltu larka hai.
2.Peechey lag jata hai.
3.Smile
4.ThankGOD msg aya.
5.Isey msg ka bht shauk hai.
6.Gussa
7.Dil garden garden hojata hai.
8.Dekhtey hi delete.
9.Aray Wah!
10.Tym waste.

kindly choose 2 options n send me,Im waiting!
  

Jun, 10 2010     305 chars (2 sms)     5261 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Fill in the blank with yes or NO only.
_______I M NOT A Male.
Koi jaldi nahin hai, aaram se soch kar bata dena
If You Really Love Someone Arrange This Words In The Correct Sequence..
Love/ Ever/ You/ Hate/ Me/ Like/ Heart/ For/ If/ You/ Never/ In/ Life.
Rply Is Must ;->


Answer :-

If You Hate Me , Like You Never Love Me , Forever In Life....!!!

Or

If You Love Me , Like You Never Hate Me , Forever In Life....!!!
Q:
Jab Insaan ko Piyar hota hai to woo Sheesha (Mirror) kyn ziyaada dekhta hai?

Reply is Must..!!
Send this msg 2 all your friends and get amazing Replies..!!
But Reply me First of All..
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
Plz Fil This 4 Me
Koi Achai:
Koi Burai:
1 Advice:
1 Rquest:
1 Wish:
1 Jhot:
1 Sach:
1 Umeed:
1 Bat Jo Pehle Kbi Na Kahi Ho
B Frank & True.
Plz..Ok Reply Me
Question of The Day:

Agar Tum Larki Hoti Aur
Mera Rishta Aata to Tum Kiya Karti.



Send this sms to your Friends & Enjoy Fantastic answers.

Aap ki Khamoshi ko Main Han Samjhon ga!
Maths Magic:
Ur Cell Numbers Last Digit X 2 + 5 X 50 + UR Age + 365 & - 615.
The Last 2 Numbers of UR Answer is UR AGE, & !st Number is UR CELL''S LAST NUMBER.
TRY IT.. ITS INTERESTING
Q : Woh Kon si cheez hai jiss ko Zarorat ke waqt Pehnak detay hain , Oor jab aus ki zarorat nahi hoti tu utha kar rakh letay hain ???


Ans : Behri Jahaz Ka Langar ( Anchor )
Some try to hide, some try to cheat, but time will show, we always will meet.
Try as you might, to guess my name, I promise you''ll know, when you I do claim.
.
.
.
.
.
Ans: Death!
Dost -
Pyar -
Khwab -
Dua -
Khwaish -
Nafrat -
Yaad -

In Words Ko Parho
Aur Har Word K Aage
Wo Likho Jo Aap K Dil Me
Aata Hy In Word Ko Dekh k
Reply Must
Dimag hai to is word ko tarteeb do..
"LENZATE"
Ye 1 cute cheez ka naam hai.
Its challange 4 u.
Ye naam kam se kam din mai 5 dafa ap lety honge
Reply quickly.
What wil u select 4 my personality..?

1.Blue Bangles
2.White Dress
3.Red Lipstick
4.Pink Earings
5.Silver Ring
6.Black Eye Makeup
7.Golden Shoes.

Reply.. Then i''ll tell u the answer..!



Blue Bangles: U think Im gud lukinG
White Dress:U think Im religious
Red Lipstick: U think Im hot Pink
Pink Earings: U think Im funky
Silver Ring: U love me
Black Eye Makeup: U think Im sexy
Golden Shoes: U think Im boring!