If I Was A Non Living

If I Was A Non Living
If I Was A Non Living

Thing In Ur Life Wat

Wud U Like Me To Be ?

Rply Iz A Must

N Ask Al Ur Frnds

N Get Cool Answerz!
  

Jun, 10 2010     133 chars (1 sms)     3994 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Q : Yaara (11) Hazar , yaara soo (100) Yaara Ruppeeee .... Numbers main lekh kar dekhay ???

Ans : Most Interesting sawal hai ... ais mai Yaara (11) Hazar , yaara soo (100) Yaara Ruppeeee .... Numbers main lekh kar dekhay ???


tu aise lekhe jaye gaye --> 12111
Complete this Sentence...

HumAyuN
hai to acha magar . . . . . . ?
Reply Must :)
Q : Woh Kon sa Gunnah (Sin) Kabeera hai Jiss ki Tauba nahi ??

( Shirk sab se Bara gunnah Kabeera hai Lekin Aus ki Tauba ki Ja Sakti hai )

Ans :

Woh Gunnah KhudhKhsui Hai Yani Sucide.. Coz Aap Ko Tuba Karni Ki Muhlaat Milti Nahi Orr Ager Aap Tuba Kar Sako tu Woh Khudkhushi Hi Nahi :)
Celebrate
"yaaD" DAY !!

"Woh meri kon c baat hai jo apko meri yaad dilati hai?

Reply me
Questions
Kon Sa Mosam Dil Ko Bahta Ha ?
Ans:
Apni Achi Aur Buri Aadat Batye ?
Ans:
Koi Film Jo Bar Bar Dekhi Ho ?
Ans:
Zindgi K Kin Dino Ma Wapis Jana Chahte Ho ?
Ans:
Subha Ka Aghaz Kis Tarah Karte Ho ?
Ans:
Zindagi Kub Buri Lagti Ha ?
Ans:
Kabi Najomi Ko Hath Dikhaya ?
Ans:
Describe me in 2 words in naughtiest way u can...........?
try its fun
c wat ur frndz think for u?
Hey Today Is

"Kuch Toh Kaho" Day.

So Tell Me That U Wanted

To Tell Me But Did Not.
It''s Challenge for you..
Yeh aik Beautiful Words hai..
Is ko Tarteeb do..
"NAEAHUISHEFMS"
Is naam ko app din may kam say kam 5 baar letey ho..
Reply is Must..!
If you don''t find..
Then Reply on my number i tell you the Answer..
Apki wife apni Rukhsati Sey 2 Ghantay Pehley Kya Mehsoos Karen gi?
Select A Number Then I''ll Tell U..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10. . . ;->
replY... =P
Answers :

1: Allah Jaldi Rukhsati Ho

2: Me to tang agae hun itna Bhari Lehenga

3: Kash me ami abu k sath rhti

4: Pta nai kia ho ga aj rat

5: Aj to meri kher nai

6: Me ne nai rona make up khrab hoga

7: Hansi a rhe hy

8: Allah kre movie achi aye

9: Akhir mere dil ki murad puri ho he gae

10: Rona a rha hy ;->
Wo Konsi 3 Cheezain Hain

Jinhain Hamesha Soch

Samjh Kr Uthana Chahiye

Reply Must.
Wo kon sa badsha ha jo apne maa
k pet me 3 sal tak rha
or jub wo peda howa to us
k 32 k 32 dant nekal chuke the ?
It''s my chelenge 4 u ,
"Phansi" islam mai nahi hay aur na hi is ka time islam mai muqarar kiya gaya hay, ye angraiz ka qanoon hay. so contact them