It,S A Challnge 4 U

It,S A Challnge 4 U
It,S A Challnge 4 U

Phansi Ka Time Fajar K Bad Aur Soraj Niklne Se Pehle Kyu Fix Kiya Gya Hai?

Kisi Aur Time Pe Phansi Kyu Ni Dete Hn?
Reply With Solid Reason
  

Jun, 10 2010     166 chars (2 sms)     4070 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

send dis msg 2 ur franz n gt funny reply



if im get in married 2mmorrow n today u get 2 walk 4 smtime wid my fiance,wht wud u lik 2 tel him abt me?reply
ek mard or ek orat bike pe ja rahey thay to policewaley ne rok kar poocha ye orat tumhari kia lagti hai ?
mard ne jawab dia k, iss ka susar mere susar ka baap hai.
batao orat or mard ka aapus mey kia rishta hai ?
"Phansi" islam mai nahi hay aur na hi is ka time islam mai muqarar kiya gaya hay, ye angraiz ka qanoon hay. so contact them
If you were running a race, and you passed the person in 2nd place, what place would you be in now?

The Answer:

You would be in 2nd (not 1st!).

you passed the guy in second place, not first.
Auto Graph Plz:
___________________
___________________
___________________
___________________

Write There Any Special Words For Me.

Reply Must Please.
99_Dosti
100_Pyar
101_Ehsas
102_Dhoka
103_Nafrat
104_Tym pass.
1.ek dusrey k lye baney hain
2.nice couple
3.bus theek hi hai
4.wah!kya jodi hai
5.Behen bhai lagtey hain
6.bht paindu couple hai
7.bhoot aur bhootni ki jodi hai.
Frwrd Dis Msg To Ur
Frndz Get Cool Replyz

"Agar Tmhain Mjh se
Kch Mangne Ka Moka Mile Tou
Tum Kia Mango Ge ... ??"
TodAy is REMEMBRING dAy,
RecAL ur miNd..

Or mEri kAhi hui aiSi bAt batAyEn jO ApkO Aj b yAd hy..

sEnd it 2 ALL ur frndz n gEt InTresTing MeMoriez
But repLy mE First..
Choose a # 4 me...
Dekhte hain aap mujh se kya kehna chahtey ho lekin keh nhi pa pa rahe hain.
11
22
33
44
55
66
77
88
99
00
Must rply!
Be Honest n Send This To Anyone
Who Made You Smile This Year.
It May Surprise You How
Many You Get Back.
Thanks For Making Me Smile... (-,=)
Q : Sana ne Without any reason train ki Zanjeer kehnch dii But ause koi Fine nahi Hova Kaise ????

Ans : Kyonke Train Station Pe Khari Hoi Thi LOLxx. Funny Answer :)