It must have been

It must have been
It must have been a rainy day when you were born, but it wasn''t really rain, the sky was crying because it lost his most beautifull angel...
HaPpY RaIn DaY . . . :->
  

Jun, 08 2010     170 chars (2 sms)     3518 views       Rainy day

more Rainy day SMS Messages

Ae barish(rain) zara tham k baras,
jab mera yaaar aa jaye to jam k baras,
pehle na baras ki woh aa na sake,
phir itna baras ki wo jaa na sake.
Aik couple kahin ja raha hota hay,
k police unhain rook laiti hay and
larkay say pochti hay k tumhara apas main kia rishta hay ?

Larka jawab daita hay,
“iska mamon meray mamon ko mamoon kehta hai”

batain,larkay ka larki say kia rishta howa?

Answer Received = Maamu & Bhanji
, / '' / , / '' / , / ,, HaPpY , / , / , / /
/ , / ''/ , / , RaInY/ / / ''/ , / DAy , / '' / . /
/ enjoy weather...
ek girti barish or ek khyaal uska ek phol gulab ka or ek jamal uska barish ki bonden jo yad dilati hain uski so hath dua me hain or honto pe swal uska.
Maan lo aaj tum hamari ye guzarish,

Dilo''n se mita do aaj saari ranjish,

Jhoom lo, naacho, gaao aur khoob khusiya''n manao,

Isi umeed k saath
Mubarak ho aap ko december ki pehli barish ... =]

Good Evening
Have a nice, fine & chill evening
(-,=)
Lutf-e-Mohabbat aur b barha deti hein,

Bohat anmol hoti hein barishein sanwan ki..!!
kal raat barasti rahe sawan ki ghataein...
aur hum teri yaad mey dil khol k roye...
Bärishon me bheeg kr,
Wo aksar kaha karta tha,
Mjhe 2 chezen boht pyari lgti han,
ik barish aur ik tum,
Barish mjhe islye pyari lgti ha,
Q k barish tmari yaden le kr ati ha,
Tum mjhe islye pyary lgty ho,
Q k tmari yaden,
Barish ko or b pyara bna deti han,
Aj barish me akele bheeg kar,
....JANE q....
Mera dil mjse bar bar keh rha tha,
K me barish ki hr ik bound se puchun,
Kya usy barishen aj b pyari lgti häin...?
/.'' /.'' /.'' /.'' /.'' /.'' /.''

/.'' /.'' /.'' /.'' /.'' /.'' /.''
_______
/\-------| ,-""-,
|__|__[]__| __'') (''__


,---------------,
''''''''''''''''|''''''''''''''''''
@ |
/ | \,|
/\
Hapy rainy season
Ye badal ye bijli sirf apke liye hai,
ye mausam ye hawa sirf apke liye hai.
Kitne din beete aapko nahaye hue
ye bewaqt barish sirf apke liye hai.
PehAn Lo TuM SweAter TuMSe yEhi hy HAmAri GuzArish , , ,

Mubarak hO Aap sAbko SArdi ki PehLi BAriSh . . . :p :d ;->

HApPy RAIN . . . /
Wo Yaad Bhi Ab k Aaya Hy Aur Jaag Uthi Hy Khwaish Bhi

Taaza Dard Aur Sard Hawa Hy Aur Saal Ki Pehli Baarish Bhi

Happy Rain ... ! ! !