Main Nay Uss Say

Main Nay Uss Say
Main Nay Uss Say Poocha Kia Dhoop Main Barish Hoti Hai
Yeh Sun Ker Wo Hansanay Lagi
Aur Hanstay Hanstay Ronay Lagi
Phir Dhoop Main Barish Honay Lagi
  

Jun, 08 2010     152 chars (1 sms)     3339 views       Rainy day

more Rainy day SMS Messages

kal raat barasti rahe sawan ki ghataein...
aur hum teri yaad mey dil khol k roye...
Rain is not only drops of water.

It is the LOVE of sky 4 earth.

They never meet each other but send LOVE this way.

Enjoy the LOVE of naure.

HAPPY WINTER MOONSOON.
Ye badal ye bijli sirf apke liye hai,
ye mausam ye hawa sirf apke liye hai.
Kitne din beete aapko nahaye hue
ye bewaqt barish sirf apke liye hai.
ek girti barish or ek khyaal uska ek phol gulab ka or ek jamal uska barish ki bonden jo yad dilati hain uski so hath dua me hain or honto pe swal uska.
If I could pull down the rainbow I would write UR name with it & put it back in the sky 2 let everybody know how colourful my life is with a friend like U!!
If I could pull down the rainbow I would write UR name with it & put it back in the sky 2 let everybody know how colourful my life is with a friend like U!!
Boonde barish ki u Zami pe aane lagi,
sondhi si mahak mati ki jagane lagi.
Hawao me b jaise masti chhane lagi,
waise hi hame bhi aapki yad aane lagi.
Yeh Jo Dhoop Main Baarish Ho Rahi Hai
Sooraj K Khilaaf Saazish Ho Rahi Hai

Rait Pani Main Hal Ho Nahi Sakti
Yeh Tabiyat Badal Nahi Sakti
Aaj halki halki baarish hay,
aaj sard hawa ka raqs bhi hay,

Aaj phool bhi nikhray nikhray hain,
aaj un main tumhara aks bhi hay,
Maan lo aaj tum hamari ye guzarish,

Dilo''n se mita do aaj saari ranjish,

Jhoom lo, naacho, gaao aur khoob khusiya''n manao,

Isi umeed k saath
Mubarak ho aap ko december ki pehli barish ... =]

Good Evening
Have a nice, fine & chill evening
(-,=)
Aaj to bohot khush hoongay aap?
.
.
.
.
.
.
.
Kiyon k, barish jo ho rahi hai
.
.
.
.
.
aur barish main to
.
.
.
.
.
.
.
sab hi maindak khush hotay hain
TITANIC For You

_ll__
_,-":::::"=,/__
"\___________/



Apni Friendship ka Gift Hai.


Barish k Paani Main Mast Chalega. :-)