Gilay shikWay kro mjs

Gilay shikWay kro mjs
Gilay shikWay kro mjse ...tmhe jaana ijaazat hAy


lakin Baat na krne se Ta''alaq Toota nhi kartay
  

Jun, 03 2010     102 chars (1 sms)     12348 views       Urdu Poetry

more Urdu Poetry SMS Messages

Suna hai asar hota hai baaton me,

tum bhi bhul jaoge do char mulaqato me.

humse ruth kar jaoge kahan,

tumhari dosti ki lakir hai in hathon me.
hamara haq to nahi hai phir b ye tum se kehty hain.

mohsin

hamari zindagi tum le lo magar udas mat raha kro...
DUA KEE SURAT MAIN US KEE KHATIR, JO MEREY HONTON SEY LFAZ NEKLEY, JO MEREE AANKHON SEY ASHAK NEKLE, UN K BADLEY MAIN AAY KHODYA, TU JAB BHEE US A NASEEB LEKHAN, UROOJ LEKHAN KAMAL LEKHNA, KABHEE NA LAFZE ZWAL LEKHNA.
Tumharay saath rehna hai
Mujhe har waar sehna hai

Mujhe ashkoon ki surat main
Teri ankoon say behna hai

Tumharay hussan par janan!
Udasi bhi tu gehna hai

Yehi tu Juram hai apna
kay hum nay pyar pehna hai

Chalo ab bey rukhi choro
Humain aik saath rehna hai

Hay mera katam afsana!
Tumhin kuch aur kehna hai?
Mat baha ansu bey qadro k liye FARAZ,,,,

Ju qadar krtey hain kabi roney nahi detey.
Bewaja Nahi Rota Ishq mein koi


"Jisay khud Se barh K CHaHO
Wo RULATA zaror hai...!
Dur reHnE Ka giLa Mat karO

karEEb raHne sE Hi kOi

risHta kHaas naHi hOta

Aap yadO mE Karib Ho

itnE k 1 paL b duriyOn

Ka eHsas naHi hOta
Khamoshi Ka Asar
Gehra Hota Hy
Awaaz Sy

Ye Bohay Kuch Keh
Jaati Hy Apne
Andaaz Sy ... !!
Hamare Ansoo Pooch Kar Wo Muskurate Hain ..
Esi Ada Se Wo Dil Ko Churate Hain ..
Hath Unka Chu Jaye Hamare Chehre Ko ..
Isi Umeed Main Hum Khud Ko Rulate Hain ..
mere ujarny ka sabab jab b kisi ne pocha to...

bulbul

main ny bs itna bataya k mohabbat ki thi
Us shakhs k chehry main tabani bhi khoob thi

Us shakhs ki baton main rav''vani bhi khoob thi

Us shakhs se jura mera qissa kamal tha

Us shakhs se mansoob meri kahani bhi khoob thi
is sadagi pay kon na mar jaye ay KHUDa
Waar karte hain aur hath main talwar bhi nahi,

Chup chup ke humara deedar karte hain woh,
aur poocho to kehte hain ki pyar bhi nahi....