cheeni leny chaltay hain

cheeni leny chaltay hain


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
  

May, 05 2010     156 chars (1 sms)     3478 views       Funny

more Funny SMS Messages

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Main Lanat Bhejta Hoon Tum Par Aur
Tumhari Dosti Par
Main Tum Jese Ghatya Insaan k Saath
Koi Ta''aluq Nahi Rakhna Chahta
Sirf Tum Hii Nahi
Tumhari Soch Aur Rooh Bhi Khraab Hai
Tum Jese Logo''n Ko Dost Rakhna
Dosti Aur Insaaniat Dono Ki Tauheen Hy















Soch Ker Batao ye Kis Film ka Dialog Hy .... ;->
No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Faqeer: Oh..Bab kuch dedo boht bhooka hun.

Pathan: 100 rupees dikhaty huwe bola 50 rupees hein tere pass ?

Faqeer: (Khush ho kar) G haan.

Pathan: To pehle wo to kharch karlo.
Pathan: Express kitne baje aati hy ?
TT: 9 Bajy
Pathan: Local?
TT: 1 Bajy
Pathan: Maal gari
TT: 12 Bajy

TT: Mgr jana kahan hy
Pathan: Patri Pe Susu Kerni Hy ;->
Agr Koi Tmhare Pas Aye Or Kahy
"Tm Bewaqof Ho"
To Koi Lmha Zaya Mat Krna,
UsKo Grdan Se Pakrna Or Kehna
.
.
Kisey Hor Nu Na Dassin. Teri mharbani.
Sardar:
Why Are You Standing Below
A Tube Light With An Open Mouth?

Pathan:
Because My Doctor Advised Me
Today's Dinner Should Be Light.:-)
Why MEMONS are banned to play hockey & football.........?
.
.
.
.
Because Corner miltey hi dukaan khol lete hain.
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
Smile is a curve that sets everything straight and wipes
wrinkle away hope u share a lots and receive a lots 4 days
2 come
happy Birthday .......
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da