cheeni leny chaltay hain

cheeni leny chaltay hain


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
  

May, 05 2010     156 chars (1 sms)     3490 views       Funny

more Funny SMS Messages

''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''
Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai.
garmi ka kya faida hai






Sochoo





Abhi tak sooch rahey ho ??






Sardi nahi lagti
ALCOHOL contains FEMALE HORMONES

Proof: After drinking,
men
Gain Weight
Talk unnecessarily
Become Extra Emotional
&
Start Fighting. . . . ;->
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Rangeen Ho Tum Rango Say Bhi Zaida Smart Ho Tum Sab Dosto Main Zaida Zaheen Ho Tum Muje Say Bhi Zaida Agar Aasa Tum Sochte Ho Tu Bewaqoof Ho Tum Had Say Bhi Zayda..!!
Assalam T Alaikum!

Do U Want 2 Listen The Latest News?















Tu Radio Sun Chawala
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
If I had a spy camera...

i''ll snap ur evry moment...

evry smile...

evry memory...

n keep...

in my...

kitchen to scare the rats...
Height of telling a lie
.
.
.
.
.
.
.
.

a negro takin bath n singing d song " PANI ME JALE MERA GORA BADAN"
*2007*
Dolha jahaiz mein Car, AC mangta tha.

*2008*
Dolhe ne jahaiz mein Aata, Gas Cylindr or Generator mang lia.

waqi..

farq tu para hai

GEO musharaf !
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;