cheeni leny chaltay hain

cheeni leny chaltay hain


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
  

May, 05 2010     156 chars (1 sms)     3484 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lay Jigar 3 Jawan Aur Popat Bachiyon K Number:

Lata Mangeshkar:
03339200068

Fatima Suraiyya Bajiya:
03215659217

Abida Parveen:
03218525363


Ab Thanks Bol Kar Sharminda Na Karna.
ISHQ hy to IZHAR bhi hona Chahiye,
ADMI ko 1 Din BEEMAAR bhi hona Chahiye,
Apni YAADON se Keh do 1 Din ki CHHUTI de den,
Aakhir ISHQ me ITWAAR bhi hona Chahiy@@
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
''dil ka dard hamen bataty q nahi,

dosti ka haq hum pe jatate q nahi,

tarpo ge aise hi har roz dard se,

tumhe qabz hai to ispaghol khaty q nahi!!!!!!''
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)


Ek Aurat
Mahir-e-Nafsiyat k Pas
Gai Aur Kehne Lagi:
"Me Apne Chote Bete
Ki Waja Se Bht
Pareshan Hn, Wo Mitti
k Laddu Bna Bna k
Khata Hy"

Doctor:"Fikr Ki Baat
Nhi, Bara Hoga Tou
Khud Hi Adat Chooth
Jayegi"

Aurat:"Dr. Koi Fori Elaaj
Bataye''n Wrna Mere
Bete KI Dono Biwia''n Ro
Ro k Pagal Ho Jaye''n
Gi " ;->


Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)
Height of Bindaasness..
.
.
.
.
.
.
Keep reminder in ur mobile that says,..
"Exams start today, Attend it!"
Kabhi Karachi Bhi
"CITY OF LIGHTS"
Kehlata Tha ...

Magar

Be-intiha Load Shedding k
Baad Is Ka Naam
"CITY OFF LIGHT"
Ho Gya Hy ... ;->